Efter sit blot fjerde mål i sæsonen er Pato skadet... igen. Jeg er ked af at indrømme det, men PSG's astronomiske millionbeløb ville have gavnet Rossoneri væsentligt mere.
For FUCK'S sake, guys! Nu kommer jeg OMSIDER hjem efter en HEL dags optagelser, og skal til at se Chelsea-kampen forskudt, og så er jeg så dum først at tjekke Filmz... (og fodboldtråden) :'-(
Hehe, true - tak tak :-) I det mindste er Liverpool bagud mod Bolton, så skal United bare sejre i morgen... Beklager, Kruse, jeg holder meget mindre af United end Arsenal, men mesterskabskampen er overstået, og nu vil jeg bare gerne have større afstand til Arsenal og Liverpool :-)
Forhåbentlig ikke! ;-) Jeg er SINDSSYGT overtroisk, når det kommer til fodbold, og det sidste, jeg vil gøre, er at friste "Mr. Jinx", så jeg bliver bidt i røven af nemesis. Derfor forudser jeg heller aldrig en Chelsea-sejr. Arsenal vinder 3-1 og City vinder 2-0! You read it here first!
#2531 Castanea 13 år siden
#2532 HonoDelLoce 13 år siden
;)
#2533 MMB 13 år siden
#2534 The Insider 13 år siden
#2535 MMB 13 år siden
#2536 The Insider 13 år siden
#2537 Kruse 13 år siden
#2538 The Insider 13 år siden
#2539 IK 13 år siden
Sidste uge sagde du 5-1 til Arsenal. Man kan ikke stole på dig og dine forudsigelser. ;-)
#2540 The Insider 13 år siden