Gravatar

#2531 Castanea 13 år siden

Efter sit blot fjerde mål i sæsonen er Pato skadet... igen. Jeg er ked af at indrømme det, men PSG's astronomiske millionbeløb ville have gavnet Rossoneri væsentligt mere.
Gravatar

#2532 HonoDelLoce 13 år siden

Sikke stille du er i dag, Johan.........................

;)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#2533 MMB 13 år siden

Han faldt vel i søvn under kampen. Hold op, det var kedeligt...
Gravatar

#2534 The Insider 13 år siden

For FUCK'S sake, guys! Nu kommer jeg OMSIDER hjem efter en HEL dags optagelser, og skal til at se Chelsea-kampen forskudt, og så er jeg så dum først at tjekke Filmz... (og fodboldtråden) :'-(
War. War never changes.
Gravatar

#2535 MMB 13 år siden

Vi sparede dig i det mindste fra en kedelig kamp. ;P
Gravatar

#2536 The Insider 13 år siden

Hehe, true - tak tak :-) I det mindste er Liverpool bagud mod Bolton, så skal United bare sejre i morgen... Beklager, Kruse, jeg holder meget mindre af United end Arsenal, men mesterskabskampen er overstået, og nu vil jeg bare gerne have større afstand til Arsenal og Liverpool :-)
War. War never changes.
Gravatar

#2537 Kruse 13 år siden

Bah! Men jeg forventer alligevel også et nederlag med minimum 2-3 mål.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#2538 The Insider 13 år siden

Arsenal vinder 3-1, man. Stensikkert.
War. War never changes.
Gravatar

#2539 IK 13 år siden

Insider

Sidste uge sagde du 5-1 til Arsenal. Man kan ikke stole på dig og dine forudsigelser. ;-)
Gravatar

#2540 The Insider 13 år siden

Forhåbentlig ikke! ;-) Jeg er SINDSSYGT overtroisk, når det kommer til fodbold, og det sidste, jeg vil gøre, er at friste "Mr. Jinx", så jeg bliver bidt i røven af nemesis. Derfor forudser jeg heller aldrig en Chelsea-sejr. Arsenal vinder 3-1 og City vinder 2-0! You read it here first!
War. War never changes.

Skriv ny kommentar: