Han har desværre stadig en romantisk tanke om at Arshavin vil genfinde sit tidligere viste niveau. I det mindste startede Oxen inde istedet for Arshavin, hvilket kunne tyde på at han endelig har indset lidt af hvad Arsenal-fans har vidst længe. Desværre så er han kun halvvejs, da han stadig tror at Arshavin kan bruges og ikke burde sendes af helvede til.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Det var også tydeligt at se hvor skuffet Van Persie blev da Oxen blev skiftet ud. Den unge knægt ser lovende ud. Kan blive af de helt store i PL i fremtiden. Forhåbentlig :) De spillede godt indtil russeren kom, hvor hele det gode spil blev opløst.
Ja, han er en meget talentfuld og spændende spiller. Han er teknisk dygtig, driblestærk og så sparker han ganske godt med begge ben. Og så er han næsten ligeså hurtig som Walcott.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
#2546, ja, da jeg så den, syntes jeg godt nok også - i modsætning til 6'ernes kommentatorer - at Balotellis svinestreg så 102% overlagt ud. Det kan godt være, han er underholdende og forfriskende flamboyant indimellem, man han kan sateme også være svinsk.
Jeg synes så på ingen måde, at Balotellis aktion så ud til at være med vilje - hverken i situationen eller bagefter. Og det er ikke engang for at forsvare knægten, for han laver da ellers lort nok (selvom der er blevet skåret ned på det :D ). Men har selv prøvet 1000 gange at være i sådan en situation i kamp, og der er det altså ikke bare svært at orientere sig om hvor modstanderens hoved er, når man prøver at finde balance - det er nærmest umuligt..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
#2548, det er det da overhovedet ikke. Høhø! Spøg til side, han burde bannes to-tre sæsoner.
Så kan vi jo banne 60 spillere fra Premier League hver uge.. Der sker jo sådanne nogle ting hele tiden, og hvis det havde været Lampard havde du ikke kunne se noget overlæg i det ;)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
#2541 The Insider 13 år siden
#2542 IK 13 år siden
#2543 Kruse 13 år siden
#2544 IK 13 år siden
#2545 Kruse 13 år siden
#2546 rammy 13 år siden
#2547 The Insider 13 år siden
#2548 HonoDelLoce 13 år siden
#2549 The Insider 13 år siden
#2550 HonoDelLoce 13 år siden
Så kan vi jo banne 60 spillere fra Premier League hver uge.. Der sker jo sådanne nogle ting hele tiden, og hvis det havde været Lampard havde du ikke kunne se noget overlæg i det ;)