Gravatar

#2601 Babo84 13 år siden

Foeller

Ja ja, men havde lavede også mange kiksede ting og tekniske fejl. Godt indlæg, men jeg synes stadig han ligner en færdig mand. Hans teknik er er blevet forfærdelig synes jeg. Og ingen kan misbruge kæmpe chancer som ham mod United. Alt det er tegn på at manden ikke er sig selv længere.

Ja ok, United er som altid heldige oveni.
Gravatar

#2602 HonoDelLoce 13 år siden

Jeg så desværre ikke kampen (Chelsea-United), da der lige opstod tekniske problemer med en vens bil og sådan, men jeg synes godt nok, at de to straffespark (især det første) så noget tynde ud..

Til gengæld er det et genialt mål af Mata!
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#2603 MMB 13 år siden

Meget kan man sige om den kamp, men at fremhæve Torres negativt i lige netop den kamp virker maplaceret.
Gravatar

#2604 HonoDelLoce 13 år siden

Jeg ved godt, at det nærmest lyder utopisk, men jeg synes altså virkelig at Carroll har spillet stærkt i de sidste 3 (eller 2,5 indtil videre) kampe..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#2605 Åkepool 13 år siden

Edit: dobbeltpost.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#2606 Kruse 13 år siden

Så har Capello sørme sagt sit job som Englands landstræner op. Det var alligevel lidt af en bombe her kun 5 måneder før EM.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#2607 The Insider 13 år siden

Så-fucking-dan, Capello!
War. War never changes.
Gravatar

#2608 HonoDelLoce 13 år siden

Ja, det var da i hvert fald en overraskelse, man skulle have bettet på! :D

Men mon ikke det er hele anfører-balladen, der har gået ham på.

Det må også være irriterende som manager at få at vide, hvem der må og ikke må være anfører..
Gravatar

#2609 Åkepool 13 år siden

Så blev han sur over at blive overruled.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#2610 Kruse 13 år siden

Men respekt for at han ikke lader sig koste rundt med.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."

Skriv ny kommentar: