Gravatar

#521 HonoDelLoce 13 år siden

Babo Rises (519) skrev:
tjah? Og det er en indikator for hvad? At du måske mener at vide bedst? :)

Nej, men jeg har nok mest at sammenligne med ;)

Babo Rises (519) skrev:
Muligt jeg er lidt blændet her fordi jeg holder med dem

Det tror jeg helt sikkert :) Tror faktisk at der er ret bred enighed om (blandt IKKE-barca-fans ;) ) at Alves er ret så svinsk (og samtidig EKSTREMT overspillende).. Dog må Villa nok tage prisen for største overspil fra Arsenal-kampen.. Det er ret sjældent man ser FEM!! rulninger i en situation, hvor man hverken er oppe i fart eller bliver ramt særlig meget :D

Selvfølgelig findes der spillere, der er lige så svinske som Alves.. Ikke så mange, heldigvis, men nogle findes der.. Han skiller sig bare meget ud i forhold til netop klubbens værdier.. Og desværre er det blevet meget værre med mange andre af Barca's spillere også de sidste 3-4 år..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#522 Babo Rises 13 år siden

HonoDelLoce (521) skrev:
Nej, men jeg har nok mest at sammenligne med ;)

Husk på, at andre også ser meget :)

Jeg synes nu stadig at det er slemmere i England med svinestreger, men okay..
Gravatar

#523 HonoDelLoce 13 år siden

Babo Rises (522) skrev:
Jeg synes nu stadig at det er slemmere i England med svinestreger, men okay..

Gennemsnitligt vil jeg sådan set gerne give dig ret :) Igen har jeg jo ikke været efter spansk eller for sags skyld italiensk fodbold generelt :) Men det er også næsten mere forventeligt, da engelsk fodbold er meget mere fysisk præget, og der er langt flere fysiske nærkampe, så naturligvis vil frekvensen af tacklinger der går helt galt også være højere :) Med hensyn til antallet af decideret tilsigtede svinere synes jeg dog, at niveauet gennemsnitligt set er meget lige fordelt udover de 4-5 største ligaer :) Der findes jo idioter overalt :)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#524 Babo Rises 13 år siden

HonoDelLoce (523) skrev:
Men det er også næsten mere forventeligt, da engelsk fodbold er meget mere fysisk præget, og der er langt flere fysiske nærkampe, så naturligvis vil frekvensen af tacklinger der går helt galt også være højere :)

Ja, men kun fordi der tillades mere af dommerne, at spillet deraf også bliver mere dramatisk. Og så kan man diskutere, om det er ok.

HonoDelLoce (523) skrev:
Med hensyn til antallet af decideret tilsigtede svinere synes jeg dog, at niveauet gennemsnitligt set er meget lige fordelt udover de 4-5 største ligaer :) Der findes jo idioter overalt :)

Nok ja.. det er ikke til at holde helt styr på.
Gravatar

#525 HonoDelLoce 13 år siden

Babo Rises (524) skrev:
Ja, men kun fordi der tillades mere af dommerne, at spillet deraf også bliver mere dramatisk. Og så kan man diskutere, om det er ok.

Det er jo en balancegang (og vel egentlig en smagssag).. Personligt synes jeg, at spillet (oftest) flyder bedre og giver mere sammenhængende fodbold.

I øvrigt kan jeg rigtig godt lide diversiteten i top-ligaerne. Det er i mine øjne kun rart, at der er noget for enhver smag.. Hurtig teknisk fodbold i Spanien, perfekt taktiske (om end oftest ret defensive) udførelser i italiensk fodbold, og den fysiske tilgang til spillet krydret med god teknik i England.. Tyskland er lidt et misch-masch af det hele, synes jeg - og derved en mere alsidig liga i mine øjne, der giver nogle rigtigt interessante kampe, men også tit nogle meget ulige af slagsen.. :)
Gravatar

#526 MaxHHansen 13 år siden

Babo Rises (520) skrev:
Man scorer ikke så mange mål som Barca, uden at gøre noget fornuftigt med bolden, makker :) Man tilspiller sig heller ikke så mange målchancer. Barca gør.

Det er helt fint hvis du synes tværafleveringer er det fedeste... jeg er bare ikke enig... ,o)
Gravatar

#527 Åkepool 13 år siden

HonoDelLoce (517) skrev:
Faktisk tror jeg helt ærlig talt ikke, at du finder nogen inde på det her forum, der ser mere fodbold end mig..

Mig :) Inden jeg fik børn :(
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#528 knipsknips 13 år siden

Så er der rod i økonomien, i det fleste danske klubber, undtagen FCK, som det ser ud lige pt. Bliver spændende, at se om brøndby kan "overleve", hvis de bliver dømt til at betale de 23 millioner kroner de skylder. De har jo et kæmpe stort hul i forvejen. Forstår ikke, at de kan have brugt alle de penge de fik for spillersalg (agger, kahlenberg og svenskeren)..
Gravatar

#529 Babo Rises 13 år siden

HonoDelLoce (525) skrev:
Personligt synes jeg, at spillet (oftest) flyder bedre og giver mere sammenhængende fodbold.

Der er ihvertfald en nerve i kampene.

Ellers er jeg enig i, at der er noget for enhver i de forskellige ligaer. Den tyske har for mig den rette blanding af det hele, som du er inde på, og som gør kampene underholdende. Og så er der altid en fantastisk stemning af de trofaste tyske fans.
Gravatar

#530 The Insider 13 år siden

Kunne godt lide denne joke på BBC's ganske fornøjelige Special TV-dukkeshow: "Nani was arrested by the police following the clash between Liverpool and Manchester United. He was charged with heading in the wrong direction"

:-)
War. War never changes.

Skriv ny kommentar: