Gravatar

#2631 JannikAnd 13 år siden

Jeg har aldrig forstået al det Barca-had, der florerer på denne side...
Gravatar

#2632 MMB 13 år siden

Altså, folk har det jo med at hade sindssygt succesrige hold. :)
Tror ikke, det er pga. af Barca som sådan...
Gravatar

#2633 Kruse 13 år siden

Foeller (2632) skrev:
Altså, folk har det jo med at hade sindssygt succesrige hold. :)

Hos mig(og jeg kan selvfølgelig kun snakke for mig selv) er det "Barca som sådan", og har ikke noget at gøre med deres succes. Desuden så har jeg altid foretrukket Real Madrid, og ser derfor gerne dem vinde uanset hvad.

Men når det så er sagt, så er jeg stadig stor fan af Messi og Fabregas :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#2634 JannikAnd 13 år siden

Kruse (2633) skrev:
Hos mig(og jeg kan selvfølgelig kun snakke for mig selv) er det "Barca som sådan", og har ikke noget at gøre med deres succes. Desuden så har jeg altid foretrukket Real Madrid, og ser derfor gerne dem vinde uanset hvad.

Men når det så er sagt, så er jeg stadig stor fan af Messi og Fabregas :)
Fair nok! Hvis man er Real fan, så er det forståeligt, det er ligesom en del af "pakken". Det har bare ikke været mit indtryk. Generelt virker det bare, som om de lægges for had af folk, der end ikke ser spansk fodbold. Det undrer mig bare en del...
Gravatar

#2635 Verbal 13 år siden

Sikke en nedtur. Nederlag til både Newcastle og Barcelona. Eneste trøst er, at Chelsea også tabte.
And like that... he's gone.
Gravatar

#2636 The Insider 13 år siden

Og i kølvandet på en række skandaløse kampe mellem Chelsea og Barcelona har jeg efterhånden en lige så stor forkærlighed for den spanske trup som for campylobacter. Strike that, jeg ville hellere få maveinfektion igen end se Barcelona vinde noget betydningsfuldt. Så er der selvfølgelig også deres attitude. Og hang til skuespil. Og omtrent 100 andre ting...
War. War never changes.
Gravatar

#2637 bhs 13 år siden

For mit vedkommende er det fordi jeg er Real fan.

Hehe!
Gravatar

#2638 JannikAnd 13 år siden

The Insider (2636) skrev:
Og i kølvandet på en række skandaløse kampe mellem Chelsea og Barcelona har jeg efterhånden en lige så stor forkærlighed for den spanske trup som for campylobacter. Strike that, jeg ville hellere få maveinfektion igen end se Barcelona vinde noget betydningsfuldt.
Hader du så også Everton nu? :)

The Insider (2636) skrev:
Så er der selvfølgelig også deres attitude. Og hang til skuespil. Og omtrent 100 andre ting...
Ahh... den tendens er vist gjort til en storm i et glas vand. Jeg medgiver dig, at det er usympatisk. Men sammenlignet med Real synes jeg, Barca er en langt mere sympatisk institution. Messi vs. Ronaldo + Guardiola vs. Mourinho. Det er gentlemen overfor tudeprinsesser.
Gravatar

#2639 Babo84 13 år siden

Men Insider kan sagtens bifalde en usympatisk træner som Mourinho. Men okay, manden har trods alt ledet Chelsea.

Jeg synes generelt at hade et hold er så barnligt. Selvfølgelig har jeg også nogle jeg ikke holder med, men god fodbold vil jeg altid foretrække, fremfor være en eller anden skør fanatiker, der ønsker død over alt og alle.
Gravatar

#2640 Babo84 13 år siden

Og så tabte Barca vist mesterskabet. Øv bøv... Men ikke ufortjent med tanke på deres præstationer på udebane, som har været ret middelmådige. Hjemme er de stadig skræmmende, og holder imponerende statistik. Men Pep har set løsningen og den er, at de enten skal købe Alba eller Silva som forsvar. Og ellers må de bruge tiden på CL, og sige, at toget er kørt mht. ligaen.

Skriv ny kommentar: