Jeg prøvede at bette på Birmingham-sejr inden kampen, men bet24 nægtede at makke ret. Men jeg tror heller ikke, at Boas vil kunne overleve et nederlag, så GO BIRMINGHAM!
"Eeeeeej, Johan! Du skal da holde med dit hold, din lille nar!"
Det er netop det, jeg gør. Hvis de taber, tror jeg, at Boas ryger, og at det vil gavne klubben 200%.
Tænk også at gå ud offentligt og sige "Det er ikke alle mine spillere, som støtter mig og mit projekt. Men ledelsen gør det, så det er ligemeget". Jøsses! Kunne man nogensinde forestille sig Ferguson eller Wenger sige "Der er sgu nogle på mit hold, som ikke synes om den måde, jeg arbejder på." Han har mistet troen på sig selv, han har mistet spillerne, han er alt for naiv til den engelske liga, og han gør det på ingen måde indbydende at komme ind i klubben. Han skal bare væk. Prompte.
#2718: Det var også en udmelding som jeg blev overrasket over, og det tegner billedet af en presset mand. Sådanne udtalelser følges ofte op af en fyring kort tid efter.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
#2711 The Insider 13 år siden
#2712 bhs 13 år siden
#2713 bhs 13 år siden
#2714 The Insider 13 år siden
"Eeeeeej, Johan! Du skal da holde med dit hold, din lille nar!"
Det er netop det, jeg gør. Hvis de taber, tror jeg, at Boas ryger, og at det vil gavne klubben 200%.
#2715 bhs 13 år siden
#2716 The Insider 13 år siden
#2717 Kruse 13 år siden
#2718 The Insider 13 år siden
#2719 Kruse 13 år siden
#2720 Kruse 13 år siden