Gravatar

#2831 Åkepool 13 år siden

Caliban (2830) skrev:
... at Liverpool "endelig" fik et trofæ.

Og det var sgu med nød og næppe, lodder og trisser og alle de andre måde at sige på, at det holdt hårdt. Men pokalen kom i hus og det var lækkert :)
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#2832 JannikAnd 13 år siden

Caliban (2830) skrev:
... at Liverpool "endelig" fik et trofæ.
Oh... Kunne ikke være mere ligeglad. Forventer Milan nyheder, når du skriver så enigmatisk. Tsk.
Gravatar

#2833 Slettet Bruger [3915156540] 13 år siden

Gad vide hvor lang tid der går før end at Ranieri bliver fyret. 5 nederlag i træk i Serie A og endda uden at de har scoret.
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#2834 JannikAnd 13 år siden

Whispering Horse (2833) skrev:
Gad vide hvor lang tid der går før end at Ranieri bliver fyret. 5 nederlag i træk i Serie A og endda uden at de har scoret.
Jeg tror, han får sæsonen ud, så en ny manager kan starte fra scratch i stedet for at hoppe ombord på en synkende skude. Ranieri startede ellers som lyn og torden, men efter derbyet har det godt nok været total deroute.
Gravatar

#2835 Slettet Bruger [3915156540] 13 år siden

Jeg vil så også sige at spillermaterialet heller ikke er det bedste. De har været for dårlige til at skifte ud og står nu med en skare af spillere som har set bedre tider.

Men ja jeg tror også at Ranieri får sæsonen ud. Det er trods alt lidt for meget at skifte træner to gange i sæsonen.
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#2836 Babo84 13 år siden

Du milde. Hvis Arsenal kan gennembanke Tottenham, ja så siger det squ alt om Tottenham.
Gravatar

#2837 Castanea 13 år siden

Pæn vild afslutning på kampen mellem England og Holland.
Gravatar

#2838 HonoDelLoce 13 år siden

Ja, det læste jeg godt lige.. Og blev mega træt af at 6'eren af en eller anden grund valgte ikke at vise kampen live..!
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#2839 HonoDelLoce 13 år siden

For du er superLIIIIIIIIIGA! Yeah baby, det bliver s'gu helt rart med noget langsomt, teknisk forfærdeligt fodbold på knoldede baner, lige fra Aalborg, over Haderslev og til Parken!

Jeg ELSKER Superliga!
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#2840 Kruse 13 år siden

Lugter det lidt at tyveri? Ja, det gør det bestemt. Liverpool spillede bedst, men var heldigvis hamrende uskarpe når det kom til afslutningerne. Arsenal spillede i perioder meget dårligt, rigtigt godt i nogle få perioder, men ellers rimeligt middelt det meste af kampen. Men to præcise afleveringer og to iskolde afslutninger, og så står Arsenal med sejren til slut. Lækkert :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."

Skriv ny kommentar: