#561, ah, sådan ville jeg bestemt ikke formulere det. Jeg er Chelsea-man through'n'through, og jeg kan godt lide Spurs, men jeg ville aldrig tiljuble United eller Arsenal, medmindre deres sejr ville gavne Chelsea, eller hvis de selvfølgelig møder Barcelona, og selv dér er det svært, som det var i den deres dødkedelige CL-finale for et par år siden...
Men jeg har altid haft en enorm forkærlighed for England - ikke bare deres fodboldhold, men deres historie og kultur som helhed. Jeg har fået det hele ind med modermælken, siden jeg var spæd, gennem en familie, der altid har været forgabt i den engelske nation og næsten årligt har taget mig på rundrejser i Storbritannien, siden jeg blev født. Jeg har set det engelske landshold live i flere omgange, og - som beskrevet tidligere - min farmand har været Chelsea-fanatiker siden han var barn i midten af 1950'erne, så selvom dansk klubfodbold aldrig har sagt mig en døjt, har mit hjerte altså altid banket for den engelske liga, og selvom jeg godt kan sætte pris på god fodbold spillet af klubber fra andre lande, er der bare ingen af de resterende hold i Europa League, som siger mig det mindste.
Jeg føler vel bare så stor tilknytning til de pokkers angelsaksere, at jeg følger deres hold på samme måde, som en dansker ville tiljuble et dansk hold, han ikke holder med, men som klarer sig godt i de internationale turneringer. Jeg tiljublede da også FCK, indtil de mødte Chelsea, selvom det jo kun er FC Fyn, som er værd at følge i de danske divisioner ;-) Altså, ud over det der Serie 2-hold med ham der Filmz-brugeren, som angiveligt er on the way up!
Chelsea - Manchester United Real Madrid - Tottenham FC Barcelona - Shakhtar Donetsk Inter - Schalke 04
Semifinalerne:
Inter/Schalke 04 - Chelsea/Manchester United Real Madrid/Tottenham - FC Barcelona/Shakhtar Donetsk
Spændende!
Vil umiddelbart mene, at Real Madrid/Tottenham/FC Barcelona/Shakhtar Donetsk er den sværeste "pulje", men vi får se. Så længde de ikke bliver Inter eller Real Madrid så overlever jeg nok. Go go Barce!!
Er ganske tilfreds på Barca's vegne. Shaktor er et fint teknisk hold, men burde ikke drille Barca hverken hjemme eller ude. Inter, Madrid, United og Barca tror jeg går videre. Det er ikke helt utænkeligt, at Barca og United atter mødes i finalen. Jeg tror ikke på Inter i finalen, overhovedet.
#561 Babo Rises 13 år siden
Så du holder med britiske hold til enhver pris? Kedelig tankegang. Der er altså også andre gode hold rundt omkring :)
#562 The Insider 13 år siden
Men jeg har altid haft en enorm forkærlighed for England - ikke bare deres fodboldhold, men deres historie og kultur som helhed. Jeg har fået det hele ind med modermælken, siden jeg var spæd, gennem en familie, der altid har været forgabt i den engelske nation og næsten årligt har taget mig på rundrejser i Storbritannien, siden jeg blev født. Jeg har set det engelske landshold live i flere omgange, og - som beskrevet tidligere - min farmand har været Chelsea-fanatiker siden han var barn i midten af 1950'erne, så selvom dansk klubfodbold aldrig har sagt mig en døjt, har mit hjerte altså altid banket for den engelske liga, og selvom jeg godt kan sætte pris på god fodbold spillet af klubber fra andre lande, er der bare ingen af de resterende hold i Europa League, som siger mig det mindste.
Jeg føler vel bare så stor tilknytning til de pokkers angelsaksere, at jeg følger deres hold på samme måde, som en dansker ville tiljuble et dansk hold, han ikke holder med, men som klarer sig godt i de internationale turneringer. Jeg tiljublede da også FCK, indtil de mødte Chelsea, selvom det jo kun er FC Fyn, som er værd at følge i de danske divisioner ;-) Altså, ud over det der Serie 2-hold med ham der Filmz-brugeren, som angiveligt er on the way up!
#563 Babo Rises 13 år siden
hehe! Fik nu også et bedre billede af tingene, selvom jeg for længst havde fattet det med England og dig :)
Jeg følger mange hold, og flere klubber siger mig noget, hvis de spiller en god omgang fodbold. Jeg vil egentlig bare gerne se god fodbold :)
#564 loki 13 år siden
Chelsea - Manchester United
Real Madrid - Tottenham
FC Barcelona - Shakhtar Donetsk
Inter - Schalke 04
Semifinalerne:
Inter/Schalke 04 - Chelsea/Manchester United
Real Madrid/Tottenham - FC Barcelona/Shakhtar Donetsk
Spændende!
Vil umiddelbart mene, at Real Madrid/Tottenham/FC Barcelona/Shakhtar Donetsk er den sværeste "pulje", men vi får se. Så længde de ikke bliver Inter eller Real Madrid så overlever jeg nok. Go go Barce!!
#565 HonoDelLoce 13 år siden
Men det ender garanteret med Inter-Barca :D
#566 Babo Rises 13 år siden
#567 Asger 13 år siden
#568 The Insider 13 år siden
#569 loki 13 år siden
#570 The Insider 13 år siden