Stor præstation, som desværre ikke var nok. Men holdet fik vist at de ikke ville give op uden kamp, og at de ikke ville forlade CL med et dårligt punktum. Stor respekt for den mandfolke præstation.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Det var da godt nok tæt på at være en af de største comebacks. Og min pointe med, at Milan ikke just virkede skræmmende i første opgør, er endnu mere tydelig nu efter dette returopgør. Persie er en nar - hold da op en afbrænder. Men hvorfor også spille smart i den situation? Arsenal havde en hel anden halvleg til at gøre tingene færdigt, men flade var de.
Det er utroligt. Jeg kunne ikke tro mine egne øjne. Det er helt vildt med de 100% chancer, der bare ikke bliver udnyttet. Nocerinos afbrænder var også stor.
Den chance er næsten større end den Torres havde mod United, hvis du husker :)
Altså det er jo en vigtigere kamp, så det kan godt ''opveje'' chancen. :) Men Torres afbrænder er større af dimensioner. Det var jo helt frit mål. Persie stod overfor en liggende målmand, der heller ikke fattede, hvorfor der ikke var mål. :-)
Desuden så er det ikke en overraskelse når Torres brænder :)
Abbiati skal dog også have ros for at gøre sig bred foran målet, men Van Persie burde have smækket den over i venstre side af målet. Det var lidt frustrerende(for at sige det mildt).
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
#2901 Kruse 13 år siden
#2902 JannikAnd 13 år siden
#2903 Kruse 13 år siden
Gemte du dig under sofaen siden at du først skriver nu? ;)
#2904 MMB 13 år siden
+1
#2905 JannikAnd 13 år siden
#2906 Babo84 13 år siden
#2907 IK 13 år siden
Det er utroligt. Jeg kunne ikke tro mine egne øjne. Det er helt vildt med de 100% chancer, der bare ikke bliver udnyttet. Nocerinos afbrænder var også stor.
#2908 Babo84 13 år siden
#2909 IK 13 år siden
Altså det er jo en vigtigere kamp, så det kan godt ''opveje'' chancen. :) Men Torres afbrænder er større af dimensioner. Det var jo helt frit mål. Persie stod overfor en liggende målmand, der heller ikke fattede, hvorfor der ikke var mål. :-)
#2910 Kruse 13 år siden
Abbiati skal dog også have ros for at gøre sig bred foran målet, men Van Persie burde have smækket den over i venstre side af målet. Det var lidt frustrerende(for at sige det mildt).