Gravatar

#2911 Babo84 13 år siden

IK (2909) skrev:
Altså det er jo en vigtigere kamp, så det kan godt ''opveje'' chancen. :) Men Torres afbrænder er større af dimensioner. Det var jo helt frit mål. Persie stod overfor en liggende målmand, der heller ikke fattede, hvorfor der ikke var mål. :-)

hehe - men han var alt for nonchalant i den situation, som kostede ham dyrt. Ja okay, Torres forsøgte rent faktisk at score det mål, men kunne ikke :)
Gravatar

#2912 Kruse 13 år siden

http://www.bold.dk/nyt/Van-Persie-forsvarer-afbrae...

Van Persie opfattede bolden som værende for tæt på målmanden, hvilket var grunden til at han forsøgte chippe den over. Målmanden ligger lige foran midten af 6-yard box'en(hvad hedder det på dansk?), og bolden ligger lige på kanten af det felt. Det er rimeligt tæt på, men det kan selvfølgelig være svært at opfatte hvor meget plads man nu engang har i farten.

Ind i mellem så kan selv de bedste brænde en stor chance, og det er bare pisse ærgerligt når det er så afgørende en af slagsen.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#2913 HonoDelLoce 13 år siden

Kruse (2912) skrev:
6-yard box'en(hvad hedder det på dansk?)

Det lille felt, ikke? Det er i hvert fald det, jeg hører fra kommentatorerne :)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#2914 Kruse 13 år siden

HonoDelLoce (2913) skrev:
Det lille felt, ikke? Det er i hvert fald det, jeg hører fra kommentatorerne :)

Jo, det er selvfølgelig rigtigt. Det kunne jeg også have sagt mig selv, hvis jeg bare lige tænkte mig om :)
Gravatar

#2915 Babo84 13 år siden

Kruse

Jeg synes det virkede for nonchalant af Persie..
Gravatar

#2916 Slettet Bruger [3915156540] 13 år siden

Jeg nåede ikke at se kampen i går, men jeg havde frygtet at det ville blive en tæt affære. Den dårligste kamp i sæsonen af Milan, især i første halvleg. Når selv en af verdens bedste forsvarsspillere begynder at lave fejl, ved man at det er en dag hvor det ikke kører for Milan. Nu håber jeg bare at Milan får en masse af sine skadede spillere tilbage. Dem får de brug for i de afgørende kampe.
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#2917 Kruse 13 år siden

Babo84 (2915) skrev:

Jeg er ret sikker på at Van Persie forsøgte at score så godt han kunne, og at han måske valgte den forkerte løsning ser jeg ikke som nonchalant.
Gravatar

#2918 Babo84 13 år siden

Kruse (2917) skrev:
Babo84 (2915) skrev:

Jeg er ret sikker på at Van Persie forsøgte at score så godt han kunne, og at han måske valgte den forkerte løsning ser jeg ikke som nonchalant.

Det så altså sådan ud, Kruse.. Manden skal blot sparke den ind, som han plejer. Han valgte blot at tippe den over, fordi man er foran 3-0, og fordi det ser godt ud hvis det lykkes. Havde han scoret på den, havde samtlige eksperter sagt hvor frækt, modigt osv det var.
Gravatar

#2919 Kruse 13 år siden

Babo84 (2918) skrev:
Han valgte blot at tippe den over, fordi man er foran 3-0

Han har selv forklaret at han valgte at chippe den fordi at han troede at det var den bedste løsning. Og vi jagtede jo stadigt et mål med alle midler, så det var ikke fordi at vi var foran. At du så det som nonchalant må du selv stå for. Det er ikke den spiller jeg kender, og det er ikke den spiller jeg så. Jeg så en forkert truffet beslutning i en presset situation.
Gravatar

#2920 Babo84 13 år siden

Kruse (2919) skrev:
Han har selv forklaret at han valgte at chippe den fordi at han troede at det var den bedste løsning

Vil man da sige andet i medierne? Hvordan tror du det vil lyde, hvis han sagde at han godt nok var for smart i den situation?

Kruse (2919) skrev:
Det er ikke den spiller jeg kender

Når man har så meget succes, så prøver man ofte grænser og forsøger med frækhed osv. Jeg kan simpelthen ikke se, at det naturlige var at chippe den over, når han bare skulle sparke den ind. Nå, også ligemeget. Jeg synes det virkede en kende for smart, og ikke bare en forkert beslutning - men grænsen er også hårfin.

Skriv ny kommentar: