Gravatar

#2931 Richard Burton 13 år siden

Det er faktisk snyd. De burde skiftes til at have Messi!
Jeg glemmer aldrig smagen af Werners ægte!
Gravatar

#2932 Richard Burton 13 år siden

Gravatar

#2933 The Insider 13 år siden

War. War never changes.
Gravatar

#2934 Richard Burton 13 år siden

Damn! Jeg trækker mig!!!
Gravatar

#2935 Babo84 13 år siden

Leverkusen blev vist til leverpostej igår, og et Messi show bliver man aldrig træt af. Stor opvisning, som blot beviste, at alle andre er så fucking meget bagefter ham. Du milde himmel, hvor var det en fornøjelse. Når bold bliver til kunst. Utroligt alligevel at stærke tyskere (rent fysisk) så så slappe ud, og tabte alle dueller. Ja, det kunne have været 10-1 egentlig, og tyskerne vandt ellers 2-0 over Bayern inden mødet med guderne. Det var da oléfodbold.

Det kan være Apoel vinder det hele alligevel.
Gravatar

#2936 loki 13 år siden

Sikker dog en kamp!

Efter 1-3 sejren frygtede man jo lidt, at Barca ikke ville stille med stærkeste opstilling, men hold da fast vi fik fyrværkeri for alle penge.

En time før kampstart:
http://img577.imageshack.us/img577/5497/barca1x.jp...

Udenfor stadion efter kampen:
http://img543.imageshack.us/img543/8875/barca2j.jp...

Min bror optog på et tidspunkt 3 minutter af kampen, og nåede på et tidspunkt under optagelsen at spørge "Mon de score nu?".... 30 sekunder senere lå den i kassen ;)

Sikke dog en atmosfære!
www.peakoil.dk
Gravatar

#2937 JannikAnd 13 år siden

Englands to klart bedste klubber fik bank af sølle Sporting Lissabon og Ath. Bilbao. Der er noget riveragende galt med Premier League i år.
Gravatar

#2938 Babo84 13 år siden

Haha! United blev vist bollet i røven af Bilbao, som var på alle måder laaangt bedre end United og de fik dem til tider ydmyget og udstillet. Et hold der er nummer 5 i spanien, viser så meget teknisk og taktisk kvalitet - hold da op. Det var som at se Barca spille.

Og ja... City var vist også ude og skide.
Gravatar

#2939 Babo84 13 år siden

JannikAnd (2937) skrev:
Englands to klart bedste klubber fik bank af sølle Sporting Lissabon og Ath. Bilbao. Der er noget riveragende galt med Premier League i år.

hehe - Bilbao er bestemt ikke sølle. De har mange kvaliteter og er i finalen igen i spanien, så bestemt et godt spansk hold, men de burde ikke vinde så overbevisende mod englands bedste - men det siger også lidt jo.
Gravatar

#2940 JannikAnd 13 år siden

Babo84 (2939) skrev:
hehe - Bilbao er bestemt ikke sølle. De har mange kvaliteter og er i finalen igen i spanien, så bestemt et godt spansk hold, men de burde ikke vinde så overbevisende mod englands bedste - men det siger også lidt jo.
Nej, men de burde ikke være i stand til at slå United 3-2 på Old Trafford. Og så skal United tilmed være lykkelige over resultatet.

Skriv ny kommentar: