Gravatar

#581 Antlion 13 år siden

Flot spil af West Ham, i særdeleshed højre back Lars Jacobsens forsvarsspil og Robert Greens målmandsspil. Tottenham dominerede naturligvis, men det virkede ikke som om, at de spillede mod en klub i nedrykningsfare.
Gravatar

#582 HonoDelLoce 13 år siden

Ja, man må sige, at de kæmpede for at få noget med fra White Hart Lane :) Dog synes jeg nu at Tottenham havde fortjent at få sejren, men deres egen uskarphed (og en velspillede Green i målet for West Ham) tippede marginalerne over på West Hams side.. Eller, ind på midten vel :D
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#583 The Insider 13 år siden

FOR SATAN, MAND! Hvorfor hamrer han ikke bare igennem med en inderside dér? KOM SÅ BOLTON!
War. War never changes.
Gravatar

#584 HonoDelLoce 13 år siden

Ja, det har da været en livlig start ! :D
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#585 Bruce 13 år siden

Kruse (574) skrev:
... såsom at Bruce falder på knæ i bifald over 3D og dens fremtidsmuligheder ...

Gi' mig samme 3D oplevelse af A Christmas Carol UDEN briller og UDEN lystab, så skal jeg med glæde danse nøgen og bifalde til jeres hjerters lyst :) Min tvivl er noget større end odds'ne er for Insiders sats.
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos
Gravatar

#586 The Insider 13 år siden

Årets bedste kommentatorkommentar fra 6'eren?

"Han er god til at spille den af til Sturridge"
War. War never changes.
Gravatar

#587 HonoDelLoce 13 år siden

Hehe - ja, den studsede jeg også over! :D
Gravatar

#588 The Insider 13 år siden

Min favorit er stadigvæk fra Canal+ (jeg savner godt nok at kunne se flere kampe samtidigt, men jeg savner DÆLEME ikke deres uduelige kommentatorer): "Her kan vi se, hvordan holdene har valgt at formere sig".
War. War never changes.
Gravatar

#589 Antlion 13 år siden

Synd for Bolton. De holdte ellers godt.

Jeg springer de næste kampe over, og venter på aftenskampen mellem Palermo - AC Milan.
Gravatar

#590 Antlion 13 år siden

Lækkert nok mål af Coleman.

Skriv ny kommentar: