Gravatar

#3011 The Insider 13 år siden

Okay, min respekt for Jack Wilshere voksede lige 10.000%. Han skriver på Twitter: "Just jumped up when Lamps scored! I want chelsea through....English and proud! Come on you blues!"
War. War never changes.
Gravatar

#3012 MMB 13 år siden

Ja, Jack Wilshere. En mand, hvis største bedrift er at være på forsiden af Fifa. Fatter stadig ikke, hvordan det gik til!
Gravatar

#3013 Kruse 13 år siden

#3011: Så den er nu på 110 %? :)

Jack Wilshere er klasse, både på banen og uden for banen.

#3012: Du så tydeligvis ikke nogen af Arsenals kampe i sidste sæson, hvor han blev valgt som årets unge spiller i PL og bl.a. var bedste mand på hjemmebane mod Barcelona.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#3014 The Insider 13 år siden

#3012, haha, touché!

#3013, Så den er nu på 110 %? :)

Haha, præcis :-)
War. War never changes.
Gravatar

#3015 Castanea 13 år siden

"Chelsea vil være tilfredse med straffesparkskonkurrence."
Gravatar

#3016 Kruse 13 år siden

Torres er skarp som altid!
Gravatar

#3017 dyg 13 år siden

Jeg bliver mere og mere sikker på, at Torres blot er på en undercovermission for LFC, med målet om at ødelægge så meget som muligt for smølferne.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#3018 Kruse 13 år siden

Elendigt lavet af Luiz....
Gravatar

#3019 MMB 13 år siden

Kruse (3013) skrev:
#3012: Du så tydeligvis ikke nogen af Arsenals kampe i sidste sæson, hvor han blev valgt som årets unge spiller i PL og bl.a. var bedste mand på hjemmebane mod Barcelona.

Ah, skulle vi nu ikke lige... Selvfølgelig er han et kæmpe talent, men at han erstatter Kaka på forsiden af Fifa er alligevel et mysterium for mig. Jeg siger det dig, det cover har altid haft en vis prestige hos mig, og der har vel kun været top 10 spillere på forsiden af Fifa bortset fra Jack Wilshere?
Gravatar

#3020 The Insider 13 år siden

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!! TAGGGGGGG DEENENNNN MOOOOTTHHEEERRRFFUUUCCCKKEEERSS!
War. War never changes.

Skriv ny kommentar: