Gravatar

#601 Antlion 13 år siden

De næste interessante kampe kommer først næste lørdag, men man bør vel næsten se Danmarks-kampen i aften? Om jeg gider i byen for at se den, tvivler jeg dog på.
Gravatar

#602 Bruce 13 år siden

#601 Nå det er Danmark, som spiller i aften! Tja det er det mest dødssyge hold siden Ricardos boldflyttere. Når hr. Olsen smutter og vi får nyt blod på pladsen, så må vi se, om vi kan få genopbygget et hold, som kan spille frem af banen og ikke tilbage.
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos
Gravatar

#603 Antlion 13 år siden

Antlion (601) skrev:
... næste, næste, næsten...

Stilhed, retorikkens vilje alene ske!
Gravatar

#604 HonoDelLoce 13 år siden

100% enig.

Og når man så oven i hatten lægger, at Norge nok spiller det mest uinteressante fodbold set siden SønderjyskE's oprykning til SAS-ligaen, så er der ikke meget der stemmer for en særlig seværdig kamp..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#605 Bruce 13 år siden

#604 Nej det bliver som at se Søren Ryge og en norsk fjeldabe dyste om at lave en køkkenhave.
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos
Gravatar

#606 HonoDelLoce 13 år siden

WIN! Eller, veeeeent lige lidt....
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#607 The Insider 13 år siden

Sikke en fantastisk flugter!
War. War never changes.
Gravatar

#608 Antlion 13 år siden

2-0 til West Ham mod Manchester United efter første halvleg. :)
Gravatar

#609 dyg 13 år siden

#608 - Like!
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#610 HonoDelLoce 13 år siden

Antlion (608) skrev:
2-0 til West Ham mod Manchester United efter første halvleg. :)

Og Ferguson må takke de højere magter for at Vidic stadig er på banen.. Hvorfor han ikke fik rødt kort, only God knows..

Skriv ny kommentar: