De næste interessante kampe kommer først næste lørdag, men man bør vel næsten se Danmarks-kampen i aften? Om jeg gider i byen for at se den, tvivler jeg dog på.
#601 Nå det er Danmark, som spiller i aften! Tja det er det mest dødssyge hold siden Ricardos boldflyttere. Når hr. Olsen smutter og vi får nyt blod på pladsen, så må vi se, om vi kan få genopbygget et hold, som kan spille frem af banen og ikke tilbage.
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos
Og når man så oven i hatten lægger, at Norge nok spiller det mest uinteressante fodbold set siden SønderjyskE's oprykning til SAS-ligaen, så er der ikke meget der stemmer for en særlig seværdig kamp..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
#601 Antlion 13 år siden
#602 Bruce 13 år siden
#603 Antlion 13 år siden
Stilhed, retorikkens vilje alene ske!
#604 HonoDelLoce 13 år siden
100% enig.
Og når man så oven i hatten lægger, at Norge nok spiller det mest uinteressante fodbold set siden SønderjyskE's oprykning til SAS-ligaen, så er der ikke meget der stemmer for en særlig seværdig kamp..
#605 Bruce 13 år siden
#606 HonoDelLoce 13 år siden
WIN! Eller, veeeeent lige lidt....
#607 The Insider 13 år siden
#608 Antlion 13 år siden
#609 dyg 13 år siden
#610 HonoDelLoce 13 år siden
Og Ferguson må takke de højere magter for at Vidic stadig er på banen.. Hvorfor han ikke fik rødt kort, only God knows..