Jubiiii, Chelsea med vel nok tidens bedste køb, Torres, ser ud til at gå videre! Et mandskab med spillere af stolthed som Cole, der kun var utro med en af de smukkeste kvinder fem gange, og Terry, der nøjedes med at sove med holdkammeratens kæreste! Ak, de Chelsea spillere! Stolte er de, og Champions League trofæet venter på dem!
men jeg føler ikke Wilshere er manden til at overtage pladsen.
Over and out.
Fair nok. Jeg synes personligt at FIFA's covers er ret så ligegyldige, så det betyder intet for mig hvem der er på coveret(selvom at jeg godt kan være træt af Shrek's grimme ansigt). Jeg reagerede bare på en kommentar om at Wilshere's største bedrift skulle være at komme på FIFA-coveret, hvilket jeg fandt latterlig.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Foeller, ovenpå dine seneste indlæg, er jeg blevet lidt mere positivt indstillet. Hvis Chelsea går videre til semi-finalerne, uden at du samtidigt disser dem, får du sgu en 500gb harddisk!
#3031 The Insider 13 år siden
#3032 The Insider 13 år siden
#3033 MMB 13 år siden
#3034 Kruse 13 år siden
Fair nok. Jeg synes personligt at FIFA's covers er ret så ligegyldige, så det betyder intet for mig hvem der er på coveret(selvom at jeg godt kan være træt af Shrek's grimme ansigt). Jeg reagerede bare på en kommentar om at Wilshere's største bedrift skulle være at komme på FIFA-coveret, hvilket jeg fandt latterlig.
#3035 The Insider 13 år siden
#3033, ...og Terry, der nøjedes med at sove med holdkammeratens kæreste! Ak, de Chelsea spillere!
Som en klog fodboldspiller engang sagde: "If the full-back leaves a hole, it's the center-back's job to fill it!"
#3036 MMB 13 år siden
I betragtning af hvor lidt Arsenal vinder, er det måske sandt? :P
#3037 The Insider 13 år siden
PS. FUCK DIG MØLBY!
#3038 Castanea 13 år siden
#3039 MMB 13 år siden
Ah, skulle vi nu ikke lige...
#3040 The Insider 13 år siden