#3060, agreed! Men fandme fedt, at Chelsea nu er Englands eneste håb i Europa. Hvem dælen havde troet det for blot et par uger siden? Rule, Britannia! Britannia rule the waves! Britons never, never, never will be slaves!
#3060, agreed! Men fandme fedt, at Chelsea nu er Englands eneste håb i Europa. Hvem dælen havde troet det for blot et par uger siden? Rule, Britannia! Britannia rule the waves! Britons never, never, never will be slaves!
Sikkert ikke særlig længe, men nu ønsker jeg dig alligevel held og lykke - for barca's skyld, ser jeg hellere Chelsea i finalen end Madrid eller bayern :)
Selvfølgelig trækker Milan Barcelona. Det lå lidt i kortene. Milan ønskede ikke at møde Barcelona og omvendt så ønskede Barcelona heller ikke at møde Milan.
Selvom jeg af princip ikke udtaler mig positivt om Chelseas chancer, så vil jeg sige så meget, at de sagtens kunne have fået en langt, langt værre lodtrækning. Det var vel det 3. bedste hold at trække efter Apoel og Marseielle. Anyhow, Benfica vinder 3-0 i Portugal, og det bliver 0-0 i London, men det er også fint nok... det ville have gjort ondt ikke at få de 11 straffespark i semi-finalen mod Barcelona, som Chelsea burde have haft!
#3069, jeg har oprigtigt talt ikke set ét eneste sekund af den kamp siden da. Ikke ét. Jeg havde mavepine i to uger, og min mor ringede et par gange for at få råd til, hvordan hun kunne cheere ham op derhjemme. En tragedie af episke proportioner, og derfor var skandale-seminfinalen mod Barcelona året efter blot endnu mere bitter, da det kunne have ført til revanche mod United.
#3061 The Insider 13 år siden
#3062 Babo84 13 år siden
Sikkert ikke særlig længe, men nu ønsker jeg dig alligevel held og lykke - for barca's skyld, ser jeg hellere Chelsea i finalen end Madrid eller bayern :)
#3063 Babo84 13 år siden
Olympique Marseille-Bayern München.
Benfica-Chelsea.
AC Milan-FC Barcelona.
#3064 Babo84 13 år siden
#3065 loki 13 år siden
De mest oplagte vindere er vel:
Apoel FC-Real Madrid
Olympique Marseille-Bayern München
Benfica-Chelsea
AC Milan-FC Barcelona
Men måske der forsat kommer overraskelser. Apoel f.eks ;)
#3066 Slettet Bruger [3915156540] 13 år siden
#3067 loki 13 år siden
AGF - Horsens = 1
Lyngby - OB = 2
FCN - Brøndby = 1
SønderjyskE - Silkeborg = X
FCK - FCM = 1
HB Køge - AaB = X
#3068 The Insider 13 år siden
#3069 Babo84 13 år siden
haha - jeg fornemmer lidt at du stadig er en traumatiseret mand med alt det der skete for Terry i 08-finalen :)
#3070 The Insider 13 år siden