#3049, haha, det måtte dog gerne have været et kønnere billede ;-) Ej, okay, PM mig din adresse, Foeller, så får du en 500gb disk tilsendt - jeg er stadig i godt humør efter i går :-) Den er NTSF-formateret. Jeg går ud fra, at du bare selv formaterer den til et andet format, hvis du skal bruge FAT eller OSX, ikke?
Åh ja - tamme Napoli var godt nok ikke gode, men god fight af Chelsea og godt kommet tilbage. Set over to kampe, ja så var det 50/50, men den der 3-1 føring er livsfarlig. Nu skal chelsea bare trække Barca :)
Ja det kunne være interessant, men hvad nu hvis de trækker Apoel.... og taber. Tror vi ville kunne høre en vis herres opgivelsessuk helt til Avedøre ;)
Yeah, som jeg også netop skrev før, så får Barcelona Apoel. Det kan der slet, slet ikke herske tvivl om, mens Chelsea trækker Real (Bayern München som dark horse).
Yeah, som jeg også netop skrev før, så får Barcelona Apoel. Det kan der slet, slet ikke herske tvivl om, mens Chelsea trækker Real (Bayern München som dark horse).
Mener nu ikke, at barca var så heldige med lodtrækningen sidste år, så jeg tror nu ikke det bliver Apoel (medmindre du mener dette allerede er aftalt på forhånd :)).
#3051 The Insider 13 år siden
#3052 Babo84 13 år siden
#3053 loki 13 år siden
Ja det kunne være interessant, men hvad nu hvis de trækker Apoel.... og taber. Tror vi ville kunne høre en vis herres opgivelsessuk helt til Avedøre ;)
#3054 HonoDelLoce 13 år siden
#3055 The Insider 13 år siden
#3056 loki 13 år siden
Lad os nu se hvad der sker før i QQ over hele tråden.
#3057 Babo84 13 år siden
Mener nu ikke, at barca var så heldige med lodtrækningen sidste år, så jeg tror nu ikke det bliver Apoel (medmindre du mener dette allerede er aftalt på forhånd :)).
#3058 The Insider 13 år siden
#3059 Babo84 13 år siden
#3060 HonoDelLoce 13 år siden