Gravatar

#3171 Åkepool 13 år siden

Med fare for at gentage mig selv:

FUCK!!! Hvor er det træls at være Liverpool-fan for tiden :(
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#3172 Slettet Bruger [3915156540] 13 år siden

Fint nok at Milan sejrede, men det var en dyr sejr. Thiago Silva blev skadet og er ude imod Barcelona, men desværre også ude mod Catania.

Næste mand der bliver skadet bliver højst sandsynlig Zlatan, med det held som Milan har for tiden.
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#3173 dyg 13 år siden

#3171 - Trælst! Trælst og pinligt!
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#3174 Kruse 13 år siden

Kan jeg få en stemningsreport fra Liverpool-fansne omkring Dalglish? Hvad er jeres holdning til ham som Liverpool-træner?
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#3175 dyg 13 år siden

Han var uvurderlig som manden der fik vendt skuden, ingen tvivl! Lige den mand vi havde brug for efter fjolset... Men han er desværre ganske naiv, når det kommer til taktik.

Jeg ville bestemt ikke have noget imod at se Benitez tilbage i klubben.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#3176 Åkepool 13 år siden

Kruse (3174) skrev:
Kan jeg få en stemningsreport fra Liverpool-fansne omkring Dalglish? Hvad er jeres holdning til ham som Liverpool-træner?

Jeg er nogenlunde enig med dyg. Kortsigtet var han den helt rette, men måske mangler han nogle redskaber til det lange træk mod toppen. Tiden er måske løbet fra ham og hans tankegang, who knows?

Og det smerter mig at sige, for det er jo min helt store Liverpool-helt og ham der gjorde mig til fan tilbage i slut-70'erne.

Ved ikke lige med Benitez, han bragte heller ikke det efterhånden meget savnede mesterskab til klubben. Jeg ville gerne se The Special one i Liverpool. Han er pisse arrogant, men han kan sgu levere.
Gravatar

#3177 Slettet Bruger [3915156540] 13 år siden

Der er i hvert fald noget helt galt, hvis man ønsker Benitez som træner :)

Dagliesh kører jo meget med sin engelske filosofi. Problemet er bare at de engelske spillere ikke er gode nok. Og desuden betaler man også overpris, hvis man skal købe engelske spillere.
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#3178 Åkepool 13 år siden

Whispering Horse (3177) skrev:
Problemet er bare at de engelske spillere ikke er gode nok.

True, eller det har de indtil videre ikke været i Liverpool.

Whispering Horse (3177) skrev:
Og desuden betaler man også overpris, hvis man skal købe engelske spillere.

Og det er endnu mere sandt.
Var iøvrigt meget overrasket over Liverpools manglende aktivitet i sidste transfervindue.
Gravatar

#3179 HonoDelLoce 13 år siden

Jeg synes det er total surrealistisk at være Liverpool-fan for tiden! Kamp efter kamp synes jeg virkelig (og det mener jeg 100%) at Liverpool spiller flere grader bedre end modstanderne.. Men de brænder jo bare chance på chance på chance fuldstændig ublu!

Nu skal jeg lige huske at nævne, at jeg ikke så kampen i går, desværre..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#3180 Åkepool 13 år siden

HonoDelLoce (3179) skrev:
Kamp efter kamp synes jeg virkelig (og det mener jeg 100%) at Liverpool spiller flere grader bedre end modstanderne..

Det synes jeg normalt også, men i de sidste to PL-kampe, har de sgu spillet ad helvede til.

Og efter igår, render Kenny ud og siger at spillerne må være trætte??? Det er sguda godt de ikke også spiller europæisk, for så skulle de da indlægges for udmattelse.

Skriv ny kommentar: