Så som sagt ikke kampen i går, men kampen mod QPR vil jeg alligevel erklære mig uenig i.. Der spillede de, efter min mening, rigtigt godt.. Liiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiige indtil det sidste kvarter..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Det er da en ganske udmærket handel Newcastle har gjort ved at købe Papiss Cisse. I det hele taget et spændende trekløver med Ben Arfa, Demba Ba og så Cisse. Det ser endelig ud til at Ben Arfa har fundet rodfæste. Talentet har altid været der, men psyken ikke altid.
Så-fucking-dan! Og endnu en blændende præstation af Torres. Sikke en blændende assist. Ganske vist taber Chelsea 2-1 på broen, men indtil da føles det dæleme godt!
Haha! Han fik vist også jorden med, så om det var fuldt overlagt, kan jeg squ ikke vurdere :) Jeg synes stadig han virker noget tung (fuck, er han virkelig fra spanien?) men bedre end det plejer gå ham i den blå trøje. Og så synes jeg Chelsea slap lidt heldigt fra opgøret - men okay. Benfica kunne så heller ikke ramme en ladeport på 2m afstand. Men i tilfældet af en semi-plads, så vil lyden af uundgåelighed lyde lidt sådan her:
#3181 HonoDelLoce 13 år siden
#3182 Slettet Bruger [3915156540] 13 år siden
#3183 The Insider 13 år siden
#3184 Babo84 13 år siden
Haha! Han fik vist også jorden med, så om det var fuldt overlagt, kan jeg squ ikke vurdere :) Jeg synes stadig han virker noget tung (fuck, er han virkelig fra spanien?) men bedre end det plejer gå ham i den blå trøje. Og så synes jeg Chelsea slap lidt heldigt fra opgøret - men okay. Benfica kunne så heller ikke ramme en ladeport på 2m afstand. Men i tilfældet af en semi-plads, så vil lyden af uundgåelighed lyde lidt sådan her:
#3185 Michael Andersen 13 år siden
#3186 Babo84 13 år siden
#3187 The Insider 13 år siden
#3188 Babo84 13 år siden
Komik har vist aldrig været hans stærke side, så det er meget passende det du fandt :)
#3189 The Insider 13 år siden
#3190 Babo84 13 år siden