Jeg kan også sagtens udløse spændingen og brokke mig allerede nu over de 47 dommerkendelser, som ender med at gå imod Chelsea. Det vildeste var godt nok, at en tilskuer fik lov til at score et mål for Barcelona - endda i pausen mellem halvlegene, og mens han var offside!!
Og med æren i behold menes der selvfølgelig, at Chelsea skal trække sig, så de bliver idømt som tabere og taber kun med 3-0. Så undgår de dét andre hold ikke undgik. Den totale ydmygelse.
Jeg kan i hvert fald se på aftenens holdopstilling, at Barcelona har valgt at smække deres svenske dommer på banen fra start. Det plejer altid at gå meget godt, når de har en fra Skandinavien med, så deres sejr er garanteret!
Kom så, Milan! Den klub skal bare have så mange kampe i denne sæson som muligt, så de kan få nogle flere skader. Så kan de altid tabte CL finalen eller semifinalen.
0-0 er et fint resultat for Milan, især med de forudsætninger som Milan har haft op til kampen i forhold til Barcelona.
Max spillede en rigtig god kamp og fik først et gult kort efter 66 minutter. Desværre skulle Jan Mølby kommentere kampen, hvilket altid er uheldigt. Barca mangler en venstreback, really ?
Og hvad så lige med Milan. Nå ja vi mangler jo kun Pato, Silva, Abate, Van Bommel. For ikke at tale om at Aquilani, Boateng, Nesta og Robinho lige er kommet tilbage efter skader.
En kamp med chancher til begge hold, så uafgjort er meget rimeligt.
#3191 The Insider 13 år siden
#3192 Babo84 13 år siden
Hvis Chelsea slipper med æren i behold over de to kampe, så tager jeg hatten af for dig personligt :) Altså hvis de mødes, vel at mærke :)
#3193 Babo84 13 år siden
#3194 The Insider 13 år siden
#3195 MMB 13 år siden
#3196 TheEnd 13 år siden
#3197 TheEnd 13 år siden
#3198 JannikAnd 13 år siden
#3199 MMB 13 år siden
#3200 Slettet Bruger [3915156540] 13 år siden
Max spillede en rigtig god kamp og fik først et gult kort efter 66 minutter. Desværre skulle Jan Mølby kommentere kampen, hvilket altid er uheldigt. Barca mangler en venstreback, really ?
Og hvad så lige med Milan. Nå ja vi mangler jo kun Pato, Silva, Abate, Van Bommel. For ikke at tale om at Aquilani, Boateng, Nesta og Robinho lige er kommet tilbage efter skader.
En kamp med chancher til begge hold, så uafgjort er meget rimeligt.