Uafgjort ude mod Catania er egentlig ganske fint. Det er et af de bedste spillende hold i Serie A i øjeblikket, især på hjemmebanen.
Det mest "morsomme" øjeblik var da Boateng blev dømt offside på egen banehalvdel. Jeg skal i øvrigt også love for at Allegri er kommet ind i kampen mht. dommerne.
Carroll smider sig i feltet og prøver at filme sig til et straffespark. Det er tydeligt for enhver, at der ikke er noget, som minder om kontakt mellem ham og målmanden, og han får da også et gult kort for film.
Hvis Carroll ikke havde haft så travlt med at smide sig, kan det heller ikke udelukkes, at han kunne have haft en chance for at nå bolden og score på et frit mål. Han havde nemlig taget et træk uden om målmanden.
Det kan godt være at han ikke kan engelsk og dermed ikke kan kommunikere så godt med sine holdkammerater, men Papiss Cisse kan da i hvert fald score mål. Det er en rigtig dygtig angrebsduo de har og også godt set at købe netop de to. Her tænker jeg naturligvis på Ba og Cisse. Fra samme land og kender dermed hinanden godt og Ba kan være med til at integrere Cisse på holdet. Det kunne være fedt at få Newcastle i Europa til næste år.
#3211 The Insider 13 år siden
#3212 MMB 13 år siden
Nicolás Spolli!!!!
#3213 Slettet Bruger [3915156540] 13 år siden
Det mest "morsomme" øjeblik var da Boateng blev dømt offside på egen banehalvdel. Jeg skal i øvrigt også love for at Allegri er kommet ind i kampen mht. dommerne.
http://www.football-italia.net/17251/allegri-want-...
#3214 MMB 13 år siden
#3215 dyg 13 år siden
#3216 IK 13 år siden
#3217 MMB 13 år siden
Hvis Carroll ikke havde haft så travlt med at smide sig, kan det heller ikke udelukkes, at han kunne have haft en chance for at nå bolden og score på et frit mål. Han havde nemlig taget et træk uden om målmanden.
Se det her: http://www.101greatgoals.com/gvideos/andy-carroll-...
#3218 MMB 13 år siden
#3219 Slettet Bruger [3915156540] 13 år siden
#3220 Slettet Bruger [3915156540] 13 år siden
Jeg synes dog umiddelbart at kendelsen virker en anelse hård, men nu har jeg heller ikke set den i langsom gengivelse.