Så vidt jeg kunne se, så skubbede han James Perch i brystet så han faldt. Forinden havde Perch vist været lidt for nærgående i en duel med Reina og så skubbede Reina ham. Gult til Perch og rødt til Reina. I situationen så det ikke så alvorligt ud, men reglementet er vel at hvis man skubber nogen omkuld så er det ud.
At Perch så overdramatiserer det hele er en anden ting.
Jeg har lige set situationen igen og han nikker ham en skalle, selv om det altså stadigvæk ikke ser ud til at han rammer særlig meget. Dog vil jeg nu sige at det røde kort er fair nok.
Eh jo - Reina rører faktisk knap nok Perch idet han falder. Perch udnytter bare at Reina er ophidset ved at overreagere på det groveste. Håber da efterfølgende at Reina får fjernet sin karantæne.
Perch overreagerer helt sikkert, men hensigten fra Reina er at skade ham og dermed er det røde kort også helt efter reglementet. At Reina tilfældigvis ikke rammer ham så meget har ikke indflydelse på dommen.
Den forstår jeg så ikke helt ... Når to spillere ryger i totterne på hinanden har de vel begge "til hensigt at skade" den anden. Det der for mig at se gør forskellen mellem gult og rødt i denne situation, er at Perch smider sig helt uberettiget til jorden.
Arh, spis nu lige brød til. Han går næppe med tanker om at forlade banen som voldsmand. Han løber frem med bolden for at sætte et evt. angreb igang, da Perch spænder ben for ham så han falder og så ville jeg fandme også blive lidt pissed. Han rykker hovedet frem mod Perch, men rører ham ikke på noget tidspunkt (som man ser tydeligt fra specielt en af slow-vinklerne), så det er så latterligt at at han ryger til jorden som var han blevet ramt af en håndgranat. 10 gange værre end Carroll's film i den anden ende, som også var latterligt. Syndt at dommeren kun så Carroll's film.
Udover det, var det fuldt fortjent at Newcastle vandt. Liverpool var igen fuldstændig idéforladte.
So, at last we meet for the first time for the last time.
#3221 Kruse 13 år siden
#3222 bhs 13 år siden
#3223 dyg 13 år siden
Så den lige på 101... Bleh.
#3224 Slettet Bruger [3915156540] 13 år siden
At Perch så overdramatiserer det hele er en anden ting.
#3225 Slettet Bruger [3915156540] 13 år siden
#3226 bhs 13 år siden
#3227 Asger 13 år siden
#3228 Slettet Bruger [3915156540] 13 år siden
#3229 Asger 13 år siden
#3230 Åkepool 13 år siden
Arh, spis nu lige brød til. Han går næppe med tanker om at forlade banen som voldsmand.
Han løber frem med bolden for at sætte et evt. angreb igang, da Perch spænder ben for ham så han falder og så ville jeg fandme også blive lidt pissed. Han rykker hovedet frem mod Perch, men rører ham ikke på noget tidspunkt (som man ser tydeligt fra specielt en af slow-vinklerne), så det er så latterligt at at han ryger til jorden som var han blevet ramt af en håndgranat. 10 gange værre end Carroll's film i den anden ende, som også var latterligt.
Syndt at dommeren kun så Carroll's film.
Udover det, var det fuldt fortjent at Newcastle vandt. Liverpool var igen fuldstændig idéforladte.