Gravatar

#3361 Babo84 13 år siden

bhs (3353) skrev:
Not gonna happen..

og du sagde? :)

Det var godt nok den vildeste 0-0 kamp jeg havde set, længe.
Gravatar

#3362 HonoDelLoce 13 år siden

Babo84 (3361) skrev:
og du sagde? :)

Det var godt nok den vildeste 0-0 kamp jeg havde set, længe.

Jeg kan ikke huske at have set så mange stolpeskud i en enkelt kamp ganske længe. Det var jo ganske overdrevet!
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#3363 bhs 13 år siden

Man kan vist godt konstantere, at heldet ikke var på deres side igår :)
Gravatar

#3364 HonoDelLoce 13 år siden

Det kan man sige, men Valencia havde nu også i hvert fald to stolpe/overlægger-skud.

Ingen tvivl om, at Real Madrid havde klart spil-overvægt og også flest chancer, men heldet var lige så meget på deres side, som den var på Valencias, som på en lidt mere heldig dag tog alle tre point i går.
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#3365 Babo84 13 år siden

Valencia havde bestemt deres store muligheder, også selvom Madrid havde overtag, så et uafgjort var velfortjent. Madrid's forsvar er bestemt ikke uden problemer, og deres første store prøve igår, var ikke just skræmmende, men det er først nu Madrid skal indstille sig på større modstand, da man ikke kan møde flere Apoel's :) Jeg tror ikke de vinder hverken liga eller CL, men nu må vi se. Klarer de Bayern, hvilket jeg ikke helt tror på, så er der muligheder. Jeg tror bare at Madrid i længere periode simpelthen blev lullet i søvn af middelmådighed, hvor deres egentlige styrke ikke blev udfordret. Og hvor gode er de? Nu må vi se mod bayern.
Gravatar

#3366 HonoDelLoce 13 år siden

Det synes jeg nu er ret meget noget fis at lukke ud. Real Madrid har vundet komfortabelt og sikkert over Lyon, Villarreal, Atletico Madrid, Sevilla og Bilbao i år, som alle er hold, der kan yde kvalificeret modstand. Her er der endda udeladt andre hold.

Problemet for Real Madrid er ikke modstanderen, deres problem er dem selv. I de kampe, hvor de sætter holdet over individualisterne, fight over nykker og vilje over alt, der har de set fuldstændigt vanvittigt skræmmende ud. I de kampe, hvor de har prøvet at cruise lidt, der har de til gengæld været for ustabile.
Gravatar

#3367 Slettet Bruger [3915156540] 13 år siden

Jeg håber Real Madrid vinder ligaen. Egentlig er det som at vælge i mellem pest eller kolera, men jeg holder med dem pga. Kaka og så tiltaler deres spillestil mig også mere. Egentlig har jeg ikke så meget imod klubben Real, men jeg bryder mig bare ikke om Mourinho som er en skændsel mod sporten.

I CL er det næsten ligeså galt. Hvis Chelsea var skiftet ud med Man Utd ville det være et rent skrækscenarie. Vel nok de fire værste.
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#3368 Babo84 13 år siden

Jeg synes nu de har været heldige et par udekampe, hvis du har set kampene? Det har jeg nemlig. De har selvfølgelig været godt kørende generelt, men nu må vi se, når liga'en når et klimaks. De har sovet sig igennem cl, og Lyon er ikke hvad de har været. Madrid har klart haft det nemmest i CL indtil videre. Men vinder de mod bayern og evt barca i finalen, ja så er det jo ret flot.
Gravatar

#3369 Slettet Bruger [3915156540] 13 år siden

Der bliver da spænding om de europæiske pladser i Premier League. Jeg tror Tottenham bliver sorteper. De spiller godt nok elendigt for tiden. Newcastle er til gengæld flyvende og jeg er meget imponeret over dem. Bliver spændende at se hvor lang tid de kan holde på Ba og Cisse. Sidstnævnte har valgt det helt rigtige tidspunkt at være i form og er nok den mest formstærke angriber pt. i PL.
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#3370 HonoDelLoce 13 år siden

Babo84 (3368) skrev:

Jeg synes nu de har været heldige et par udekampe, hvis du har set kampene? Det har jeg nemlig. De har selvfølgelig været godt kørende generelt, men nu må vi se, når liga'en når et klimaks. De har sovet sig igennem cl, og Lyon er ikke hvad de har været. Madrid har klart haft det nemmest i CL indtil videre. Men vinder de mod bayern og evt barca i finalen, ja så er det jo ret flot.

Har set hver eneste Real-kamp i sæsonen (på nær én :) ), og er stadig uenig..

Skriv ny kommentar: