Gravatar

#3371 Babo84 13 år siden

61 mål af guden Messi.. Det er jo vildt, og vi mangler stadig en del kampe.
Gravatar

#3372 MMB 13 år siden

NEEEEJ, CHIEVO!
Gravatar

#3373 Castanea 13 år siden

Forza Muntari! Forza offside! Forza Milan!
Gravatar

#3374 MMB 13 år siden

Caliban (3373) skrev:
Forza Muntari! Forza offside! Forza Milan!

Læs en bog!
Gravatar

#3375 Slettet Bruger [3915156540] 13 år siden

Fint resultat med tanke på at vi spillede med et halvt Coppa Italia hold.
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#3376 MMB 13 år siden

Det er sgu da et fremragende resultat, selv hvis I havde haft det spanske landshold til rådighed. Det er de 3 point, som tæller.
Gravatar

#3377 JannikAnd 13 år siden

Ikke helt fortjent...
Gravatar

#3378 Åkepool 13 år siden

Babo84 (3371) skrev:
61 mål af guden Messi

Fuck, den kamp gad jeg godt at ha' set.

Men puha, Blackburn - Liverpool var da en for sindsyg kamp! Og det var tæt på at Liverpool skulle til at hente en målmand fra ungdomsrækkerne til FA-Cup semifinalen.

Typisk at de så endelig kan finde ud af at vinde, med et reservespækket hold og med kun 10 mand i det meste af kampen.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#3379 HonoDelLoce 13 år siden

Åkepool (3378) skrev:
Fuck, den kamp gad jeg godt at ha' set.

Men puha, Blackburn - Liverpool var da en for sindsyg kamp! Og det var tæt på at Liverpool skulle til at hente en målmand fra ungdomsrækkerne til FA-Cup semifinalen.

Typisk at de så endelig kan finde ud af at vinde, med et reservespækket hold og med kun 10 mand i det meste af kampen.

Jeg er så ked af, at jeg ikke kunne se den kamp! Men jeg vil da gerne indrømme, at jeg næsten opgav håbet, da jeg på telefonen kunne se, at Doni fik rødt :-D
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#3380 Babo84 13 år siden

Åkepool (3378) skrev:
Fuck, den kamp gad jeg godt at ha' set

Den var blot uofficielt. Det gik over fc fyn :)

Men det var selvfølgelig på en sæson, og det utrolige er, at han faktisk brænder en del oveni. Bare i går havde han to 100% chancer alene med målmanden.

Skriv ny kommentar: