Gravatar

#331 Bruce 13 år siden

Et Chelsea mål indenfor et kvarter og så tror jeg desværre, at det går hurtigt. Men kan FCK holde 0'et i en halv time, så tror jeg sgu de har chancen for en ét måls sejr. Jeg er ret så imponeret over Ståles evne til at sætte dem op, men selvfølgelig betyder det noget med 2½ måneds pause.
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos
Gravatar

#332 Babo Rises 13 år siden

Jeg tror Chelsea vinder idag og returkampen. Jeg gætter sjældent målresultatet, men 2-0 til Chelsea idag :)
Gravatar

#333 Antlion 13 år siden

#332:

Hvorfor? Jeg kan ikke se noget, der tegner til sådan en sejr. På ingen måde umuligt, men bestemt heller ikke det mest realistiske bud.
Gravatar

#334 Kruse 13 år siden

Det ligner en 0-0'er i aften og så Chelsea sejr i returen, men jeg håber da at FCK kan overraske og vinde i aften :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#335 davenport 13 år siden

Hvad hvis vi snakker ulovligt (er ligeglad når det kommer til tv udsendelser, der burde være public service, da det har landsdækkende interesse..)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#336 Babo Rises 13 år siden

Antlion (333) skrev:
#332:

Hvorfor? Jeg kan ikke se noget, der tegner til sådan en sejr. På ingen måde umuligt, men bestemt heller ikke det mest realistiske bud.

I know, men det er også bare en fornemmelse jeg har. Jeg tror Chelsea er kommet for at bevise noget, da ligaen er ligesom kørt, så nu gælder det CL. Og kan de levere det tryk de normalt plejer, så har FCK altså ingen chance. Men nu må vi se. Et engelsk hold ude af CL er jo godt :)
Gravatar

#337 Kruse 13 år siden

davenport (335) skrev:
Hvad hvis vi snakker ulovligt (er ligeglad når det kommer til tv udsendelser, der burde være public service, da det har landsdækkende interesse..)

Så aner jeg ikke hvor man kan finde sådan noget.

Men hvis du finder et link, må du meget gerne skrive det her i tråden :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#338 davenport 13 år siden

Ved ikke om jeg bliver banned af filmz, men så er det jo selvforskyldt. Her:
http://www.asiaplatetv.net/watch_sopcast.php?id=47...
Men virker kun i IE og med et program der hedder sopcast...
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#339 Babo Rises 13 år siden

Puha FCK..
Gravatar

#340 The Insider 13 år siden

#334, eeeeeeeeeeeeeeeeeej.... og tænk, at jeg holder med dit Arsenal mod Barcelona!

P.S. NIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIICEEEEEEEEEEE!!!! SLAAAAM! JAAAAAAA!!!!
War. War never changes.

Skriv ny kommentar: