Et Chelsea mål indenfor et kvarter og så tror jeg desværre, at det går hurtigt. Men kan FCK holde 0'et i en halv time, så tror jeg sgu de har chancen for en ét måls sejr. Jeg er ret så imponeret over Ståles evne til at sætte dem op, men selvfølgelig betyder det noget med 2½ måneds pause.
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos
Hvorfor? Jeg kan ikke se noget, der tegner til sådan en sejr. På ingen måde umuligt, men bestemt heller ikke det mest realistiske bud.
I know, men det er også bare en fornemmelse jeg har. Jeg tror Chelsea er kommet for at bevise noget, da ligaen er ligesom kørt, så nu gælder det CL. Og kan de levere det tryk de normalt plejer, så har FCK altså ingen chance. Men nu må vi se. Et engelsk hold ude af CL er jo godt :)
#331 Bruce 13 år siden
#332 Babo Rises 13 år siden
#333 Antlion 13 år siden
Hvorfor? Jeg kan ikke se noget, der tegner til sådan en sejr. På ingen måde umuligt, men bestemt heller ikke det mest realistiske bud.
#334 Kruse 13 år siden
#335 davenport 13 år siden
#336 Babo Rises 13 år siden
I know, men det er også bare en fornemmelse jeg har. Jeg tror Chelsea er kommet for at bevise noget, da ligaen er ligesom kørt, så nu gælder det CL. Og kan de levere det tryk de normalt plejer, så har FCK altså ingen chance. Men nu må vi se. Et engelsk hold ude af CL er jo godt :)
#337 Kruse 13 år siden
Så aner jeg ikke hvor man kan finde sådan noget.
Men hvis du finder et link, må du meget gerne skrive det her i tråden :)
#338 davenport 13 år siden
http://www.asiaplatetv.net/watch_sopcast.php?id=47...
Men virker kun i IE og med et program der hedder sopcast...
#339 Babo Rises 13 år siden
#340 The Insider 13 år siden
P.S. NIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIICEEEEEEEEEEE!!!! SLAAAAM! JAAAAAAA!!!!