Gravatar

#321 Kruse 13 år siden

#320: Jeg tror at det eneste problem Bendtner har med Van Persie, er at han er en af grundene til at Bendtner ikke får særligt meget spilletid.

Og Bendtner virkede tilgengæld meget glad ved Arshavins matchvindende mål.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#322 HonoDelLoce 13 år siden

Kruse (321) skrev:
Og Bendtner virkede tilgengæld meget glad ved Arshavins matchvindende mål.

Ja, hvis vi ser bort fra at han skal til at svinge Arshavin en højre fastball lige i ansigtet!! :D
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#323 The Insider 13 år siden

LOL
War. War never changes.
Gravatar

#324 IK 13 år siden

Vinder FCK i dag? :)
Gravatar

#325 Antlion 13 år siden

De har uden tvivl en chance. London-spillerne kunne ikke have fået et værre tidspunkt at komme i CL knockout-fasen, og til trods for den nye angrebskraft i form af Torres, er usikkerheden i truppen stadigvæk for stor.
Gravatar

#326 MuManden 13 år siden

Jeg tror desværre at mange sætter næsen for højt.
Man skal ikke undervurdere de 3 måneders pause FCKerne har haft. Rigtig mange Danske hold har jo haft de problemer i den første runde her i foråret i tidernes løb.
http://profiles.us.playstation.com/playstation/psn/profiles/MuManden
Gravatar

#327 The Insider 13 år siden

Det bliver en kedelig 0-0'er i Parken, hvor begge hold falder til ro, efter at FCK har domineret de første 10-15 minutter klart. Chelsea vinder snævert i London. Uanset hvilket hold, der går videre, ryger det ud i kvartfinalen, desværre :-(
War. War never changes.
Gravatar

#328 davenport 13 år siden

Kan man se det på nettet?
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#329 Antlion 13 år siden

#326:

Chelsea er naturligvis et langt bedre hold på papiret, og Torres/Drogba-duoen kan blive yderst farlig for FCK's back, både hvis de er uforsigtige eller for beherskede. Derfor er det realistiske udfald nok uafgjort, som The Insider siger.
Gravatar

#330 Kruse 13 år siden

davenport (328) skrev:
Kan man se det på nettet?

Hvis vi snakker den lovlige måde, så kan man købe den på Viasatondemand.dk for 79 kroner.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."

Skriv ny kommentar: