Gravatar

#3431 The Insider 13 år siden

#3429, hehe, exactly!
War. War never changes.
Gravatar

#3432 bhs 13 år siden

Spurs!
Gravatar

#3433 The Insider 13 år siden

Nå, der røg Champions League.
War. War never changes.
Gravatar

#3434 Slettet Bruger [3915156540] 13 år siden

Af dem jeg hidtil har mødt på 6eren, kan jeg godt lide dem allesammen. Morten Bruun er en fantastisk kommentator. Og så kan jeg også rigtig godt lide Peter Piil, de fungerer godt sammen.

Claus Thomsen i studiet er på højde med Morten Bruun. De gange de begge to er i studiet, får man virkelig nogle indsigtsfulde analyser. Og jeg kan sådan set godt lide deres vært, Henrik Hoffmann.

I modsætning til de andre kanaler som sender fodbold, så bliver det rent faktisk snakket om fodbold på et professionelt niveau. Man kan høre at de rent faktisk følger med i ligaerne.

Med undtagelse af Preben Elkjær, Luna Christofi (som nok er den bedste reporter) og til dels Brian Laudrup, så er 3+ en stor parodi. Werge og Frimann går mere op i at joke med hinanden end at diskutere fodbold. Især Werge. Og så Mølby som er så kedelig at høre på.

På kanal 9 synes jeg man stadigvæk man kan fornemme at de ikke har været i gamet så længe. Michael Gravgaard er såmænd klog nok, men han har bare ingen erfaring i at være vært og det mærker man nemt. Til gengæld har de Niels Christiansen som er den kommentator med størst viden indenfor italiensk fodbold. Tøfting er altså heller ikke den skarpeste at lytte til.
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#3435 Kruse 13 år siden

Whispering Horse (3434) skrev:
Werge og Frimann går mere op i at joke med hinanden end at diskutere fodbold. Især Werge.

Det har du bestemt en pointe i, men jeg synes faktisk at deres energi opvejer lidt det aspekt. Det gør dem væsentlig mere underholdende at høre på, end størstedelen af danmarks fodboldkommentatorer.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#3436 Slettet Bruger [3915156540] 13 år siden

#3435 Jeg vil sige så meget, at de er bedre end sådan end som Tøfting eller Grønkjær. De har godt nok fodboldviden men de er til gengæld drønkedelige at høre på. I den ombæring kan også nævnes Flemming Toft og Mølby. Werge og Frimann er entusiastiske og det er bestemt en god ting, men jeg ville ønske at de dæmpede det en anelse, i hvert fald Werge. For Frimann ved faktisk en masse om fodbold, men han får bare ikke altid plads til at udtrykke den. Til gengæld er jeg ret vild med deres spontane jubel ved mål eller store chancer. Det er der mange der kunne lære noget af.

Men det er så også to vidt forskellige stile som Werge og Frimann praktiserer fremfor for eksempel Pill og Bruun.
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#3437 MMB 13 år siden

Kruse (3435) skrev:
Det har du bestemt en pointe i, men jeg synes faktisk at deres energi opvejer lidt det aspekt. Det gør dem væsentlig mere underholdende at høre på, end størstedelen af danmarks fodboldkommentatorer.

Enig! Deres energiske måske at kommentere på gør ofte, at man bliver levet endnu mere ind i kampen, og i kampe med meget på spil, hvor spillet flyder godt frem og tilbage, og hvor man egentlig ikke har behov for den store analyse, kan jeg godt lide deres måde at kommentere på.

Men det er bestemt ikke for de store fodboldfilosofiske analyser, man hører fra dem. Umiddelbart er kommentatorerne på Canal 9 og Canal + Sport de mest irriterende.

Egentlig har jeg heller ikke det store imod Mølby, som jeg synes får lidt mere kritik, end han ofte fortjener.
Gravatar

#3438 Kruse 13 år siden

Whispering Horse (3436) skrev:
Til gengæld er jeg ret vild med deres spontane jubel ved mål eller store chancer. Det er der mange der kunne lære noget af.

Det er også det jeg sætter størst pris på. Det er altså smittende med sådan en begejstring.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#3439 The Insider 13 år siden

KAPOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOWWW!!!
War. War never changes.
Gravatar

#3440 MMB 13 år siden

Insider må være helt oppe at køre nu. :)

Skriv ny kommentar: