Gravatar

#3441 The Insider 13 år siden

KAPOOOOOWOJAOSDAFJSDLIFJSLRHWEIR UWEIOQ#P!I #P!"OO 9+
s0,´raw i'EMR'EWPUREWORTJHASD' UE
ORSAj

jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
War. War never changes.
Gravatar

#3442 The Insider 13 år siden

SOM I DE GODE, GAMLE DAGE!! FUUUUUCCKK YEEEAHAHHH!! BEDSTE MIDTBANESPILLER IN THE HISTORY OF ALL MANKIIIIINDNDDD!!!!
War. War never changes.
Gravatar

#3443 MMB 13 år siden

Good one! Humoren er i hvert fald stadig i behold! :P
Gravatar

#3444 Kruse 13 år siden

Foeller (3443) skrev:
Good one! Humoren er i hvert fald stadig i behold! :P

+1
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#3445 Slettet Bruger [3915156540] 13 år siden

#3437 Det kan godt være du har fat i en pointe der. Nu ser jeg ikke vanvittig meget Premier League fodbold, men når sådan en kamp som Chelsea - Tottenham bliver kommenteret af Morten Bruun så ser jeg den udelukkende pga. ham og Piil.

I Champions League som jeg følger mere intenst, naturligvis også pga. Milans deltagelse, der får jeg analyserne i selve studiet. At de så ofte taler om andre kampe end de viser er så en helt anden ting.

Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#3446 MMB 13 år siden

I Champions League synes jeg netop Werge og Frimann er bedst (naturligvis de to sammen). For det er i Champions League hvor det ofte i forvejen syder og bobler af spænding - både hos holdene og hos publikum, at deres entusiasme passer bedst, fordi der er så meget på spil, som der nu engang er.

I ligakampe (måske bortset fra topopgør som El Clasico) er jeg nok også mere til lidt mere afdæmpede kommentatorer som f.eks. Bruun.
Gravatar

#3447 The Insider 13 år siden

SLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAMMMM! Der er vist ikke længere nogen tvivl om, at vi overværer det bedste hold, der nogensinde har spillet fodbold.
War. War never changes.
Gravatar

#3448 bhs 13 år siden

Hold da op i 2. halvleg af Chelsea!
Gravatar

#3449 MMB 13 år siden

The Insider (3447) skrev:
SLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAMMMM! Der er vist ikke længere nogen tvivl om, at vi overværer det bedste hold, der nogensinde har spillet fodbold.

Jesus kristus... :P
Gravatar

#3450 The Insider 13 år siden

#3449, spot on, man! Det er som at se en død legende, der bliver vakt til live igen!
War. War never changes.

Skriv ny kommentar: