#3437 Det kan godt være du har fat i en pointe der. Nu ser jeg ikke vanvittig meget Premier League fodbold, men når sådan en kamp som Chelsea - Tottenham bliver kommenteret af Morten Bruun så ser jeg den udelukkende pga. ham og Piil.
I Champions League som jeg følger mere intenst, naturligvis også pga. Milans deltagelse, der får jeg analyserne i selve studiet. At de så ofte taler om andre kampe end de viser er så en helt anden ting.
I Champions League synes jeg netop Werge og Frimann er bedst (naturligvis de to sammen). For det er i Champions League hvor det ofte i forvejen syder og bobler af spænding - både hos holdene og hos publikum, at deres entusiasme passer bedst, fordi der er så meget på spil, som der nu engang er.
I ligakampe (måske bortset fra topopgør som El Clasico) er jeg nok også mere til lidt mere afdæmpede kommentatorer som f.eks. Bruun.
#3441 The Insider 13 år siden
s0,´raw i'EMR'EWPUREWORTJHASD' UE
ORSAj
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
#3442 The Insider 13 år siden
#3443 MMB 13 år siden
#3444 Kruse 13 år siden
+1
#3445 Slettet Bruger [3915156540] 13 år siden
I Champions League som jeg følger mere intenst, naturligvis også pga. Milans deltagelse, der får jeg analyserne i selve studiet. At de så ofte taler om andre kampe end de viser er så en helt anden ting.
#3446 MMB 13 år siden
I Champions League synes jeg netop Werge og Frimann er bedst (naturligvis de to sammen). For det er i Champions League hvor det ofte i forvejen syder og bobler af spænding - både hos holdene og hos publikum, at deres entusiasme passer bedst, fordi der er så meget på spil, som der nu engang er.
I ligakampe (måske bortset fra topopgør som El Clasico) er jeg nok også mere til lidt mere afdæmpede kommentatorer som f.eks. Bruun.
#3447 The Insider 13 år siden
#3448 bhs 13 år siden
#3449 MMB 13 år siden
Jesus kristus... :P
#3450 The Insider 13 år siden