Gravatar

#3461 Kruse 13 år siden

Det er helt absurd....
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#3462 The Insider 13 år siden

Nice, men Arsenal vinder 5-2 og får stadig 3.-pladsen.
War. War never changes.
Gravatar

#3463 Kruse 13 år siden

De scorede i hvert fald lige :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#3464 knipsknips 13 år siden

Ligner en snarlig udligning!
Gravatar

#3465 MMB 13 år siden

Åkepool (3459) skrev:
Som gammel Juve og Del Piero-fan, siger jeg bare: ØV!!

http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/udenlandsk_fo...

Ja, det er en synd og skam. Manden er simpelthen definitionen af Juventus både på og uden for banen. Legender på hans størrelser findes ikke, og at han sammen med Buffon og Nedved valgte at tage turen med ned i Serie B, da lortet brændte på, viser virkelig hvor stor en Juventus-mand, han er. På trods af tilbud i løbet af årene fra bl.a. Barca og United, valgte han alligevel at blive I Juventus. Derudover er manden også grunden til, jeg blev Juventus fan, og han er den dag i dag stadig min yndlingsspiller, selvom han måske ikke er, hvad han har været.

Jeg føler simpelthen, det er forkert, at han afslutter sin karriere andre steder end Juventus. Det er i Juventus, han hører til, og det er bestemt ikke, fordi han ikke er god nok til klubben mere - han har vist i flere tilfælde, at han kan komme ind og gøre en forskel! At han ikke bliver tilbudt en ny kontrakt gør mig mildest talt rasende. Den mand fortjener så meget bedre - også mere spilletid pt. for den sags skyld.

Well, i det mindste håber jeg, at han kan slutte sin tid hos Juventus af med manér - med scudettoen og Coppa Italia titlen.
Gravatar

#3466 Åkepool 13 år siden

Foeller (3465) skrev:
Derudover er manden også grunden til, jeg blev Juventus fan

Det var i mit tilfælde så Dino Zoff, men jeg er også en kende ældre end dig ;)

Foeller (3465) skrev:
Jeg føler simpelthen, det er forkert, at han afslutter sin karriere andre steder end Juventus.

Helt enig.

Foeller (3465) skrev:
Well, i det mindste håber jeg, at han kan slutte sin tid hos Juventus af med manér - med scudettoen og Coppa Italia titlen.

Og ja, det håb kan man da ha'.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#3467 MMB 13 år siden

Åkepool (3466) skrev:
Det var i mit tilfælde så Dino Zoff, men jeg er også en kende ældre end dig ;)

Jeg er født et årti senere end Zoff afsluttede karrieren, så det må jeg gå ud fra. :P

Gravatar

#3468 Åkepool 13 år siden

Foeller (3467) skrev:
Jeg er født et årti senere end Zoff afsluttede karrieren, så det må jeg gå ud fra. :P

God damn en knægt :)
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#3469 The Insider 13 år siden

Hvis jeg husker rigtigt, er Foeller et "love child" fra Liverpools Champions League-finale i 2005.
War. War never changes.
Gravatar

#3470 MMB 13 år siden

Haha, hvad fanden...

Skriv ny kommentar: