Jeg er nu bekymret p.g.a. Artetas skade. Det har virkeligt været tydeligt i de seneste mange kampe, hvor vigtigt han er for at Arsenals spil kan fungere(når nu Wilshere slet ikke har været i spil i denne sæson). Og det hjælper intet at have en uduelig boldflytter som Ramsey på banen.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Og husk nu at være objektive, hvilket betyder at Kruse ikke bare skal stemme på alt Arsenal og Insider tænk grundigt inden du bare hakker af ud for hver eneste Chelsea-spiller ;)
So, at last we meet for the first time for the last time.
Og husk nu at være objektive, hvilket betyder at Kruse ikke bare skal stemme på alt Arsenal og Insider tænk grundigt inden du bare hakker af ud for hver eneste Chelsea-spiller ;)
Så vi kan være sikre på at du ikke stemmer på noget som helst Liverpool-relateret? :)
EDIT: Jeg troede kun at det var for denne sæson, så det kan da være at Liverpool kunne være et fornuftigt valg nogen steder :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
#3471 Castanea 13 år siden
Jeg må vedgå og sige: Hørt! Du begynder dog at vrøvle lidt til sidst.
#3472 MMB 13 år siden
Juventus fortjener titlen! Med vores spillermateriale vil det sgu også være et mindre mirakel og det perfekte farvel til Del Piero. :)
#3473 Kruse 13 år siden
#3474 IK 13 år siden
#3475 The Insider 13 år siden
#3476 Kruse 13 år siden
#3477 loki 13 år siden
#3478 loki 13 år siden
1) Skysport Online Go
2) VPN
^^
#3479 Åkepool 13 år siden
http://www.premierleague.com/en-gb/20-seasons.html
Selvfølgelig mest for PL drengene.
#3480 Kruse 13 år siden
Så vi kan være sikre på at du ikke stemmer på noget som helst Liverpool-relateret? :)
EDIT: Jeg troede kun at det var for denne sæson, så det kan da være at Liverpool kunne være et fornuftigt valg nogen steder :)