Hmm, bliver sgu nødt til at give Neville pladsen alligevel...
Åkepool (3498) skrev:
Jeg stemte også på Gerrard for bedste jubelscene, men den synes jeg nu også helt ærligt er i top 2. Den eneste der måske kunne være bedre er Cantona's pisse arrogante måde. Det er sgu meget fedt, selvom jeg hadede ham som spiller.
Umiddelbart synes jeg, Gerrards jubelscene var en af de kedeligste. :)
HonoDelLoce (3496) skrev:
Venstrebacken var meget sværere for mig, for Cole har jeg altid set som værende pænt overvurderet (Evra lige så, i øvrigt).
Meget enig!
Min top 11:
Schmeichel Neville - Campbell - Terry - Pearce Ronaldo - Gerrard - Lampard - Giggs Henry - Shearer
Jeg gav også bedste mål til Henry, selvom jeg ændrede mening 2-3 gange undervejs...
Ærgerligt at kampen i mellem Sheffiel Wednesday og Liverpool ikke er med. Jeg vil godt indrømme at jeg ikke har set alle Premier League kampe, men lige den her kan jeg huske.
Jeg mener at det stod 0-0 ved halvleg som faktisk var halv kedelig og hvor jeg sad og halvsov, men i anden halvleg skete der ting og sager. Benito Carbone og Paolo Di Canio var fantastiske i den kamp. 3-3 Endte den.
Men jeg valgte at stemme på en Newcastle kamp i stedet for. Dengang hvor Premier League stadigvæk haltede bagefter de bedste, men hvor de var på vej op og med et meget spændende Newcastle hold. At de kunne gå hen og slå mægtige United og så endda hele 5-0 var rigtig stort. Jeg tror endda jeg stadigvæk har den spilletrøje de brugte dengang.
Vel ikke sammenlignet med de forudsigelige, altså dem der gør det samme hver gang, som her Shearer og hvaderdetnuligehanhedder der laver 28 kraftspring i træk?
Det var spontant og det kan jeg li' :)
So, at last we meet for the first time for the last time.
Det ser sløjt ud for Premier League hvis de udvalgte skulle være de bedste mål i dens historie. Nuvel det må blive Cantonas mål der er det bedste med Le Tissier lige i hælene på ham.
Jubelscene går til Shearer, som gjorde det til sit varemærke med den ene hånd op. Ketsbaia fejrer ikke rigtig målet, men er nærmere irriteret over det. Mærkelig måde at opføre sig på.
Redning: Schmeichel.
Holdet
Schmeichel G. Neville - Vidic - Stam - A. Cole C. Ronaldo - Vieira - Scholes - Ginola Shearer - Henry
Målmandsposten stod i mellem Schmeichel og Given. Jeg må dog medgive at Schmeichel i hans storhedstid var en af verdens bedste. Given mener jeg dog hele tiden er blevet undervurderet og har stået nogle helt fantastiske kampe. Van der Sar var også inde i billedet. Neville får højrebacken i mangel af bedre. Det er ikke ligefrem kvalitet der præger disse navne. Vidic er i øjeblikket den bedste forsvarsspiller i premier league og en af de bedste i verden. Meget stor fan af ham. Stam var en af de bedste, men det blev overskygget af hans forhold til Ferguson. De er også valgt da jeg mener at disse to forsvarsspillere vil kunne fungere godt sammen. Cole synes jeg er en af de bedste venstrebacks i verden og har været det i et stykke tid. Det er svært at finde gode spillere på den plads men Cole og Evra besidder det at de er rigtig gode taktiske og gode offensivspillere som kan skabe et overtal på kanten. Dette er også grunden til at Ginola er med. Han var utrolig god mand til mand og kæmpede hårdt. En type spiller som jeg godt kan lide og det samme kan siges om C. Ronaldo på den anden kant. På den centrale midtbane var jeg i tvivl. Jeg fravalgte dog Gerrard og Lampard, da de begge to er spillere som gerne vil have at spillet skal gå gennem dem. De vil være spilstyrende. Med Vieira og Scholes får jeg nogle lidt andre type spillere. Vieira var fantastisk som balancespiller både på det franske landshold og hos Arsenal. Scholes er en mand man altid kan regne med og som også har et stort løbepensum. En forholdvis anonym spiller men som er vital med hans taktiske årvågenhed og gode afleveringer. Som typer føler jeg at disse to passer bedre sammen end Gerrard og Lampard og det er også to spillere som jeg hellere vil have på mit hold.
Shearer er blevet et ikon i Newcastle og engelsk fodbold, ligesom Henry er det hos Arsenal og Frankrig. Shearer er min alletiders yndlingsspiller fra Premier League og grunden til at det eneste hold jeg følger sporadisk er Newcastle. Han gik altid forrest og kæmpede altid. Umiddelbart var han ikke en spiller der kunne drible forbi en helt masse spillere. Han var heller ikke specielt hurtig. Han stod bare de helt rigtige steder. En god timing havde han og så et godt spark. Ikke mindst havde han også en god psyke. Henry er som spiller noget anerledes, hvilket også er grunden til at han er med. Van Nistelroy synes jeg egentlig var endnu bedre end Henry, men i forhold til Shearer så passer Henry bedre ind. En spiller som kan tage de dybe løb med sin hurtighed. Samtidig en god teknik og med gode dribleegenskaber.
Det ser sløjt ud for Premier League hvis de udvalgte skulle være de bedste mål i dens historie.
Det er de nu heller ikke. Jeg kan hurtigt finde mindst 5 mål af Gerrard der kunne være på listen, istedet for 5 af dem der er der. Og han er jo bare en af mange, der er sikkert også bedre mål fra de spillere der er nomineret og jeg savner personligt også et par Stan Collymore mål og et scoret mod Liverpool af en svensker jeg ikke kan huske hvad hedder, fra omkring midten.
Og mon ikke Ronaldo har lavet nogle stykker til listen? Og Fowler?
So, at last we meet for the first time for the last time.
Jeg er selvfølgelig biased, men kan ikke forstå, at Essiens mål mod Arsenal ikke engang er blandt de nominerede. Damn, hvor jeg elsker Andy Grays kommentarer :-)
Vel ikke sammenlignet med de forudsigelige, altså dem der gør det samme hver gang, som her Shearer og hvaderdetnuligehanhedder der laver 28 kraftspring i træk?
Kraftspringene kan jeg nu godt lide, selvom det selvfølgelig er begrænset, hvor spændende de er for 74. gang. Jeg er dog mere til de kreative fejringer, hvor hele holdet er inde over med nogle pjattede ting! :)
Nå, jeg glæder mig sgu noget så voldsomt til Champions League i aften! Hvem tror I vinder?! Jeg håber og tror, at Real kan få et fornuftigt resultat med sig, og jeg tror sagtens, det kunne ende meget målrigt!
#3501 MMB 13 år siden
Meget enig!
Min top 11:
Schmeichel
Neville - Campbell - Terry - Pearce
Ronaldo - Gerrard - Lampard - Giggs
Henry - Shearer
Jeg gav også bedste mål til Henry, selvom jeg ændrede mening 2-3 gange undervejs...
#3502 Slettet Bruger [3915156540] 13 år siden
Jeg mener at det stod 0-0 ved halvleg som faktisk var halv kedelig og hvor jeg sad og halvsov, men i anden halvleg skete der ting og sager. Benito Carbone og Paolo Di Canio var fantastiske i den kamp. 3-3 Endte den.
Men jeg valgte at stemme på en Newcastle kamp i stedet for. Dengang hvor Premier League stadigvæk haltede bagefter de bedste, men hvor de var på vej op og med et meget spændende Newcastle hold. At de kunne gå hen og slå mægtige United og så endda hele 5-0 var rigtig stort. Jeg tror endda jeg stadigvæk har den spilletrøje de brugte dengang.
#3503 Åkepool 13 år siden
#3504 Slettet Bruger [3915156540] 13 år siden
Jubelscene går til Shearer, som gjorde det til sit varemærke med den ene hånd op. Ketsbaia fejrer ikke rigtig målet, men er nærmere irriteret over det. Mærkelig måde at opføre sig på.
Redning: Schmeichel.
Holdet
Schmeichel
G. Neville - Vidic - Stam - A. Cole
C. Ronaldo - Vieira - Scholes - Ginola
Shearer - Henry
Målmandsposten stod i mellem Schmeichel og Given. Jeg må dog medgive at Schmeichel i hans storhedstid var en af verdens bedste. Given mener jeg dog hele tiden er blevet undervurderet og har stået nogle helt fantastiske kampe. Van der Sar var også inde i billedet.
Neville får højrebacken i mangel af bedre. Det er ikke ligefrem kvalitet der præger disse navne. Vidic er i øjeblikket den bedste forsvarsspiller i premier league og en af de bedste i verden. Meget stor fan af ham. Stam var en af de bedste, men det blev overskygget af hans forhold til Ferguson. De er også valgt da jeg mener at disse to forsvarsspillere vil kunne fungere godt sammen. Cole synes jeg er en af de bedste venstrebacks i verden og har været det i et stykke tid. Det er svært at finde gode spillere på den plads men Cole og Evra besidder det at de er rigtig gode taktiske og gode offensivspillere som kan skabe et overtal på kanten. Dette er også grunden til at Ginola er med. Han var utrolig god mand til mand og kæmpede hårdt. En type spiller som jeg godt kan lide og det samme kan siges om C. Ronaldo på den anden kant. På den centrale midtbane var jeg i tvivl. Jeg fravalgte dog Gerrard og Lampard, da de begge to er spillere som gerne vil have at spillet skal gå gennem dem. De vil være spilstyrende. Med Vieira og Scholes får jeg nogle lidt andre type spillere. Vieira var fantastisk som balancespiller både på det franske landshold og hos Arsenal. Scholes er en mand man altid kan regne med og som også har et stort løbepensum. En forholdvis anonym spiller men som er vital med hans taktiske årvågenhed og gode afleveringer. Som typer føler jeg at disse to passer bedre sammen end Gerrard og Lampard og det er også to spillere som jeg hellere vil have på mit hold.
Shearer er blevet et ikon i Newcastle og engelsk fodbold, ligesom Henry er det hos Arsenal og Frankrig. Shearer er min alletiders yndlingsspiller fra Premier League og grunden til at det eneste hold jeg følger sporadisk er Newcastle. Han gik altid forrest og kæmpede altid. Umiddelbart var han ikke en spiller der kunne drible forbi en helt masse spillere. Han var heller ikke specielt hurtig. Han stod bare de helt rigtige steder. En god timing havde han og så et godt spark. Ikke mindst havde han også en god psyke.
Henry er som spiller noget anerledes, hvilket også er grunden til at han er med. Van Nistelroy synes jeg egentlig var endnu bedre end Henry, men i forhold til Shearer så passer Henry bedre ind. En spiller som kan tage de dybe løb med sin hurtighed. Samtidig en god teknik og med gode dribleegenskaber.
#3505 Åkepool 13 år siden
Det er de nu heller ikke. Jeg kan hurtigt finde mindst 5 mål af Gerrard der kunne være på listen, istedet for 5 af dem der er der.
Og han er jo bare en af mange, der er sikkert også bedre mål fra de spillere der er nomineret og jeg savner personligt også et par Stan Collymore mål og et scoret mod Liverpool af en svensker jeg ikke kan huske hvad hedder, fra omkring midten.
Og mon ikke Ronaldo har lavet nogle stykker til listen? Og Fowler?
#3506 The Insider 13 år siden
#3507 Åkepool 13 år siden
#3508 The Insider 13 år siden
#3509 MMB 13 år siden
Kraftspringene kan jeg nu godt lide, selvom det selvfølgelig er begrænset, hvor spændende de er for 74. gang. Jeg er dog mere til de kreative fejringer, hvor hele holdet er inde over med nogle pjattede ting! :)
#3510 MMB 13 år siden