Målrigt? Det er svært at sige, men husk nu på, at Real er gået lidt i dvale med scoringerne på det seneste og Bayern har det med at lukke første halvleg uafgjort. De har ganske vist tabt førstepladsen i Bundesligaen, men de har et formidabelt hjemmehold og besidder en defensiv, der virkelig kommer til at stresse modstanderne.
Jeg er dog mere til de kreative fejringer, hvor hele holdet er inde over med nogle pjattede ting! :)
Altså lidt ligesom de der Islandske tosser der havde et nyt set-up til hver kamp? Det bliver for indstuderet for mig, selvom det engang imellem da er lidt sjovt. Men det spontane er bedst :)
So, at last we meet for the first time for the last time.
Er ligeglad med Champions League, nu hvor Milan ikke er med mere. Jeg vil dog lige se noget af finalen udelukkende for at se hvorledes stemningen er i München.
Jeg er også ret vild med dette Henry-mål mod Liverpool. Det er måske ikke de vildeste finter og det vildeste spark, men det hele virker bare så overlegent:
Og så er der dette Pires-mål mod Southampton. Det opstår godt nok på en tilfældighed, men afslutningen er ret så elegant:
Og dette Pires-mål får Andy Gray til at klappe i beundring:
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
#3511 Castanea 13 år siden
Men Real har naturligvis Ronaldo, såh...
#3512 Åkepool 13 år siden
Altså lidt ligesom de der Islandske tosser der havde et nyt set-up til hver kamp? Det bliver for indstuderet for mig, selvom det engang imellem da er lidt sjovt. Men det spontane er bedst :)
#3513 Slettet Bruger [3915156540] 13 år siden
#3514 Castanea 13 år siden
Læs: de har haft svært ved at score TRODS alle målene.
#3515 MMB 13 år siden
"Alle elsker Messi. Han er sød, han er ikke så høj..."
#3516 IK 13 år siden
Haha den mand er klasse, men jeg er nu ikke enig med ham. Jeg kan ikke lide Messi.
#3517 Åkepool 13 år siden
Fernando Torres fra the good times:
Og for lige at vifte de danske briller, samme kamp:
#3518 The Insider 13 år siden
#3519 Kruse 13 år siden
Og så er der dette Pires-mål mod Southampton. Det opstår godt nok på en tilfældighed, men afslutningen er ret så elegant:
Og dette Pires-mål får Andy Gray til at klappe i beundring:
#3520 MMB 13 år siden