Gravatar

#3581 The Insider 13 år siden

Slaaaaaap af. Barcelona vinder stadig 4-1. Chelsea får tre mand udvist i 2. halvleg.
War. War never changes.
Gravatar

#3582 MMB 13 år siden

Caliban (3580) skrev:
Bestemt. Nu skal de blå sataner bare holde føringen, så jeg kan få min plovmand.

Hvad har du sat dine penge på? Ren Chelski sejr?
Gravatar

#3583 The Insider 13 år siden

Det gætter jeg på. 100 ville give en plov.
War. War never changes.
Gravatar

#3584 dyg 13 år siden

For fanden jeg hader Barcelona, kom nu smølfer!
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#3585 MMB 13 år siden

Carsten Werge: "Det gør diller daller"

Sportsjournalistik på højt, højt plan.
Gravatar

#3586 The Insider 13 år siden

Stefan! Du har lige skaffet dig gratis drinks til næste julefrokost! Hvis Chelsea vinder CL sponsorerer jeg alles drikkevarer. Yes, det skrev jeg lige!
War. War never changes.
Gravatar

#3587 HonoDelLoce 13 år siden

Nu så jeg ikke første halvleg, men her i 2. kan jeg ikke lade være med at tænke på, at Barcelona ikke har haft en eneste afslutning, som ikke var på en dødbold.

Selvfølgelig, lige som jeg skriver det, så kommer der to lige efter hinanden.

Men alligevel lidt skuffende, ikke?

Edit: det skal jo lige siges, at jeg er super glad for, at Barcelona tabte. Jeg synes bare, at det er.. Ja, lidt sigende for Barcas spillen frem og tilbage. Røvkedeligt er det, synes jeg.
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#3588 MMB 13 år siden

Sådan, Chelsea! Hold kæft, hvor er det godt gået, selvom det selvfølgelig også krævede en god portion held! Fremragende resultat, og hold op, hvor bliver det to gyserkampe i de spanske byer!
Gravatar

#3589 Kruse 13 år siden

Så kan de skide catalanere fandme lære det!!!
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#3590 The Insider 13 år siden

JaaaaaaaaaaaaaaaaaAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! hahahahahahahahahahahahahahaha!!!!!!!!
War. War never changes.

Skriv ny kommentar: