Lækkert lækkert!! Jeg er så træt af Barca spilstil. Spiller den rundt konstant, uden at komme til nogle chancer (2. halvleg)
Der var der to kæmpe muligheder i 2 halvleg... Chelsea spillede jo med alle mænd nede, så er det ikke nemt. Jeg synes alligevel, at Barca havde 4-5 kæmpe muligheder i kampen, hvilket burde være rigeligt. Men okay. Lad os se på returkampen.
Kan godt være, men jeg er bare ikke til deres spillestil. Chelsea havde også mulighed for 2-0, en større mulighed end Barcas efter min vurdering.
Jep... der var så et frispark ;) Men ja, chelsea havde 2 muligheder, og flot udnyttet af dem. Desværre er det ikke noget nyt for barca at brænde så meget.
Johan, eneste tidspunkt jeg kan finde på at ytre noget positivt om Chelsea er i kampe mod Real Madrid, Barcelona og Man Utd. Derudover hader jeg klubben som pesten, og især Drogba og Bosingwa. Bvadr!!
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
#3591 bhs 13 år siden
#3592 loki 13 år siden
Ja ja, lad os se hvordan det går i returen!
#3593 Babo84 13 år siden
#3594 Babo84 13 år siden
Der var der to kæmpe muligheder i 2 halvleg... Chelsea spillede jo med alle mænd nede, så er det ikke nemt. Jeg synes alligevel, at Barca havde 4-5 kæmpe muligheder i kampen, hvilket burde være rigeligt. Men okay. Lad os se på returkampen.
#3595 bhs 13 år siden
#3596 Babo84 13 år siden
Jep... der var så et frispark ;) Men ja, chelsea havde 2 muligheder, og flot udnyttet af dem. Desværre er det ikke noget nyt for barca at brænde så meget.
#3597 dyg 13 år siden
#3598 The Insider 13 år siden
#3599 Kruse 13 år siden
:D
#3600 Slettet Bruger [3915156540] 13 år siden