Gravatar

#3591 bhs 13 år siden

Lækkert lækkert!! Jeg er så træt af Barca spilstil. Spiller den rundt konstant, uden at komme til nogle chancer (2. halvleg)
Gravatar

#3592 loki 13 år siden

Det var tæt på til sidst, men ind ville den ej :/

Ja ja, lad os se hvordan det går i returen!
www.peakoil.dk
Gravatar

#3593 Babo84 13 år siden

Hvor er det da sørgerligt, at så meget barca går op i deres træning, men de træner vist ikke noget foran målet.
Gravatar

#3594 Babo84 13 år siden

bhs (3591) skrev:
Lækkert lækkert!! Jeg er så træt af Barca spilstil. Spiller den rundt konstant, uden at komme til nogle chancer (2. halvleg)

Der var der to kæmpe muligheder i 2 halvleg... Chelsea spillede jo med alle mænd nede, så er det ikke nemt. Jeg synes alligevel, at Barca havde 4-5 kæmpe muligheder i kampen, hvilket burde være rigeligt. Men okay. Lad os se på returkampen.
Gravatar

#3595 bhs 13 år siden

Kan godt være, men jeg er bare ikke til deres spillestil. Chelsea havde også mulighed for 2-0, en større mulighed end Barcas efter min vurdering.
Gravatar

#3596 Babo84 13 år siden

bhs (3595) skrev:
Kan godt være, men jeg er bare ikke til deres spillestil. Chelsea havde også mulighed for 2-0, en større mulighed end Barcas efter min vurdering.

Jep... der var så et frispark ;) Men ja, chelsea havde 2 muligheder, og flot udnyttet af dem. Desværre er det ikke noget nyt for barca at brænde så meget.
Gravatar

#3597 dyg 13 år siden

Johan, eneste tidspunkt jeg kan finde på at ytre noget positivt om Chelsea er i kampe mod Real Madrid, Barcelona og Man Utd. Derudover hader jeg klubben som pesten, og især Drogba og Bosingwa. Bvadr!!
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#3598 The Insider 13 år siden

Gratis drinks til Kruse også!
War. War never changes.
Gravatar

#3599 Kruse 13 år siden

Her er i øvrigt en ret genial video om Ashley Young's trang til at dive, animeret af det Taiwanske animationsfirma NMA:

:D
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#3600 Slettet Bruger [3915156540] 13 år siden

#3597 Hey, det er de klubber jeg heller ikke kan lide. Derfor er CL også lidt ligegyldigt nu.
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.

Skriv ny kommentar: