Gravatar

#351 Bruce 13 år siden

Spørgsmålet er, om der kan læres noget i Superliga regi, hvis nu et andet dansk hold en dag skulle finde sig i samme situation? Det var tydeligt, at FCK ikke havde den sikkerhed, som for 2½ måned siden. Dengang pressede de Barca og nu var de ufatteligt passive på deres egen bane halvdel. Det er en ret skidt vinterperiode.
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos
Gravatar

#352 The Insider 13 år siden

OLÈ OLÈ OLÈ OLÈÈÈÈÈ`!! OLÈ!!!! OLÈ!!!! OLÈ OLÈ OLÈ OLÈÈÈÈÈ`!! OLÈ!!!! OLÈ!!!!

YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEAAAAAHHH! COME ON CHELSEA! COME ON CHELSEA! KAPOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOWWWWW!

Ren legestue!
War. War never changes.
Gravatar

#353 dyg 13 år siden

#352 - Shh, så meget larm vil aldrig blive tilladt på biblioteket! Hvis de hører, at du larmer sådan, så lukker de dig aldrig ind!
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#354 Åkepool 13 år siden

Bruce (351) skrev:
Det er en ret skidt vinterperiode.

Helt enig.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#355 Babo Rises 13 år siden

Bruce (351) skrev:
Det er en ret skidt vinterperiode.

Shaktor var i samme situation, og de vandt ude mod Roma. FCK burde have mødt en bedre modstander end Rosenberg ved træningskampen.
Gravatar

#356 Bruce 13 år siden

Så må Abramovich godt købe FCK nu!
Gravatar

#357 HonoDelLoce 13 år siden

Jeg synes, ærlig talt, at Ståle pointerede det meget godt.. Flere af de store spillere hos FCK havde kun en "okay" dag i stedet for at være oppe på deres højeste niveau..

En spiller som William Kvist, der ellers har haft det højeste bundniveau i dansk fodbold jeg husker nogensinde at have set, faldt totalt igennem i første halvleg, kun hjulpet af en sporadisk godt spillende Claudemir, der desværre også viste sig ikke at være på toppen. N'Doye forsøgte alt hvad han kunne, men man må også være nøgtern og sige, at han fik absolut intet at rutte med.. Bolanos var - som altid, efterhånden - veloplagt og til tider ualmindeligt dejlig udansk på højrekanten, mens Grønkjær havde nogle flere problemer med at finde sit spil.. Især i første halvleg..

Som jeg ser det, så er eneste spiller der faldt helt igennem den lille ualmindeligt overvurderede brasilianer på toppen.. Han rendte rundt og prøvede at lave små vendinger, som måske kan gå mod SønderjyskE og Horsens, men som absolut aldrig går på det her niveau. Jeg giver dog Ståle skylden. Santin har endnu aldrig nogensinde præsteret noget som helst klasse-niveau, og da slet ikke mod stærke modstandere. Man så da også straks hvordan spillet flød bedre i offensiven, da Vingaard kom ind. Desværre gik det meste gas af ballonen, da Chelsea ud af absolut ingenting scorede til 2-0..

Selvfølgelig er denne sæsons europæiske eventyr slut. At hente en 2målsføring på Stamford Bridge er nok liiiige i overkanten af hvad selv den mest optimistiske kan turde håbe på. Men som Grønkjær sagde efter kampen - nu kan de da i hvert fald tage derover og spille frit uden pres og forventninger. Det havde, ganske givet, været en hel anden sag, hvis de f.eks. skulle over og forsvare en 1-0 føring..

Og ærlig talt - hvis jeg var Chelsea-fan, så ville jeg s'gu være pinlig over kun at vinde med 2 mål over et hold, der aldrig før har været så langt i Europa, hvor spillermaterialet tilsammen har kostet mindre end én angriber på Chelseas hold - og det samlede lønbudget kunne finansieres af samme angribers løn alene - og sidst men ikke mindst; hvor man ikke har spillet en betydende kamp i over 70 dage..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#358 Michael Andersen 13 år siden

... Så konklusionen må være: Babo var den, der var bedst i dag ;)
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#359 Bruce 13 år siden

#358 Ingen tvivl :)
Gravatar

#360 The Insider 13 år siden

#357, Og ærlig talt - hvis jeg var Chelsea-fan, så ville jeg s'gu være pinlig over kun at vinde med 2 mål over et hold, der aldrig før har været så langt i Europa, hvor spillermaterialet tilsammen har kostet mindre end én angriber på Chelseas hold - og det samlede lønbudget kunne finansieres af samme angribers løn alene - og sidst men ikke mindst; hvor man ikke har spillet en betydende kamp i over 70 dage..

Hehe, er personligt absolut ikke pinligt berørt :-) Det kunne snildt have endt 4-0 og efter 120 minutters pokalkamp var det mest hensigtsmæssigt at tage den med ro, når man alligevel kunne mærke, at FCK var fuldstændig ude af trit med dem, og når en af sæsonens vigtigste kampe er på næste tirsdag. Jeg var ofte overbevist om, at der var fløjtet frispark, når det ikke var tilfældet, fordi FCK var gået så meget i stå.
War. War never changes.

Skriv ny kommentar: