Og jeg fatter stadig ikke Terrys røde kort. Jeg kunne slet ikke se det tydeligt nok på det 5-sekunders replay vi lynhurtigt så. Umiddelbart er jeg med på BBC's vurdering - det er et meget tyndt rødt kort. Han tager ham med knæet for at antyde, han er der, og det er klokkeklart gult. Stadigvæk vanvittigt stupidt.
Babo: "Det var en svinestreg af astronomiske dimensioner. Karantæne i 15 kampe er ikke nok".
Så for fanden, Chelsea. Nu er det UD med Bosingwa og/eller Meireles, som har været hamrende inhabile. Ind med Essien og så er det bare med at holde fast på hat og briller.
Igen, kan kun være enig med alle folkene på BBC - Sanchez spiller helt vildt på den. Men det er selvfølgelig også for tåbeligt at give en Barcelona-spiller mulighed for at spille skuespil. Det er de jo verdensmestre til. Men han stempler ham jo ikke. Jeg ser den som gul. Og det havde jeg også gjort, hvis det havde været en Arsenal/Man Utd/Liverpool-mand. Havde det været omvendt, havde jeg dog naturligvis forlangt livslang karantæne!
#3809, fordi den ikke var til rød, og det må vi endelig ikke se!
#3801 Babo84 13 år siden
#3802 The Insider 13 år siden
Babo: "Det var en svinestreg af astronomiske dimensioner. Karantæne i 15 kampe er ikke nok".
Ahhh...
#3803 Babo84 13 år siden
#3804 The Insider 13 år siden
#3805 MMB 13 år siden
Det jeg så var KLART til rødt, men det er selvfølgelig ikke til at sige, hvad du ser med dine blå/hvide briller...
#3806 TheEnd 13 år siden
#3807 The Insider 13 år siden
#3808 MMB 13 år siden
Lol. :) Hvor længe skal jeg høre for det? :P
Men altså, jeg er bare glad, hvis Chelsea går videre. Men når Terry laver lort, må han få som fortjent.
#3809 MMB 13 år siden
#3810 The Insider 13 år siden
#3809, fordi den ikke var til rød, og det må vi endelig ikke se!