Nu ser jeg det godt nok ikke på BBC, men de må unægteligt også være meget farvede... Men lad os se det igen, så må vi tage den derfra. Jeg holder dog stadig på, det var til rødt.
Igen, kan kun være enig med alle folkene på BBC - Sanchez spiller helt vildt på den. Men det er selvfølgelig også for tåbeligt at give en Barcelona-spiller mulighed for at spille skuespil. Det er de jo verdensmestre til.
Fanatisme.
Jeg håber virkelig Chelsea ryger ud, så vi ikke længere skal høre på sådanne kommentarer.
Ej, for fanden... Prøv lige at se Sanchez' ansigt i slowen... Nada reaktion, før han er på vej i gulvet og så tænker, han hellere må mønstre en grimasse. Usmageligt.
#3813, yeah, det er fandme åndssvagt, og den er måske endda orange. Men Sanchez går også helt bananas.
Ja, Sanchez overreagerer selvfølgelig, men hvad Terry laver er fuldstændig idiotisk og hører ingen steder hjemme. Synes ikke, man kan andet end give det rødt.
#3811 The Insider 13 år siden
Indtil den dag du oprigtigt talt virker taknemmelig! :-)
#3812 MMB 13 år siden
#3813 MMB 13 år siden
Klart rødt...
#3814 The Insider 13 år siden
Hvorfor? Fordi det er et engelsk medie? De slagtede i sin tid Chelsea-spillernes reaktioner efter 2009-fadæsen.
Den fremstår jo også grel, når de danske kommentatorer fremhæver den som en forbrydelse af Holocaust-dimensioner.
#3815 The Insider 13 år siden
#3816 MMB 13 år siden
Et engelsk hold mod et spansk hold... Det er bare et vildt gæt. :)
#3817 loki 13 år siden
Fanatisme.
Jeg håber virkelig Chelsea ryger ud, så vi ikke længere skal høre på sådanne kommentarer.
#3818 The Insider 13 år siden
#3819 MMB 13 år siden
Ja, Sanchez overreagerer selvfølgelig, men hvad Terry laver er fuldstændig idiotisk og hører ingen steder hjemme. Synes ikke, man kan andet end give det rødt.
#3820 The Insider 13 år siden