Gravatar

#3921 The Insider 13 år siden

Jeg kan godt garantere, at 50 af pakkerne til den næste Filmz-julefrokost bliver brændt dvd'er med aftenens kamp.
War. War never changes.
Gravatar

#3922 loki 13 år siden

Men ja, når man har så meget spilovertag, brænder et straffe og spiller 11 mod 10 på hjemmebane, så kan det vist også være lige meget.
www.peakoil.dk
Gravatar

#3923 Slettet Bruger [3915156540] 13 år siden

Jeg vil sige at der nok er i hvert fald et engelsk hold som ikke håber at Chelsea vinder Champions League :)

Men dejligt at Chelsea er videre. Vist første gang at jeg har holdt så meget med dem. Det ville jo så være prikken over i'et, hvis de vinder over Bayern på Allianz Arena med et amputeret hold
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#3924 MMB 13 år siden

The Insider (3921) skrev:
Jeg kan godt garantere, at 50 af pakkerne til den næste Filmz-julefrokost bliver brændt dvd'er med aftenens kamp.

Hehe. Nu du siger det, undrer det mig, der ikke var nogen Chelsea kampe på harddisken? :P
Gravatar

#3925 Kruse 13 år siden

Det er sjovt at læse nogle af kommentarerne fra flere Barca-fans i bold.dk's nyhed om kampen. Efter sidste sæson var Guardiola "en gud og den bedste træner nogensinde", og nu er der flere der sviner ham til og håber at han ikke forlænger. Sjovt som tingene kan skifte :)

The Insider (3921) skrev:

LOL :D
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#3926 The Insider 13 år siden

#3913, thanks Stefan!! Jeg ser frem til at skænke dig en masse gratis øl til næste julefrokost, og så under jeg jer gerne en sejr i ligaen her om snart :-)
War. War never changes.
Gravatar

#3927 JannikAnd 13 år siden

Nu håber jeg sgu inderligt på Bayern!
Gravatar

#3928 knipsknips 13 år siden

Så blev fodbold ødelagt endnu engang. Ligesom da Inter slog Barca ud for nogle år siden :(
Gravatar

#3929 Kruse 13 år siden

Fodbold er fandme ikke kun at trille bolden frem og tilbage i uendelighed.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#3930 knipsknips 13 år siden

Jeg er rasende... Hvordan kan man have bolden 75-80 procent af tiden, brænde et straffe og få smidt modstanderens vigtigste mand ud tidligt i første halvleg, og så ikke gå videre.
Ikke godt nok!

Skriv ny kommentar: