Gravatar

#3931 The Insider 13 år siden

Haha, havde helt glemt, at kæresten havde overtalt mig til at tage 2 ugers ferie i Barcelona i juni. Flybilletterne er allerede bestilt, og nu kan jeg heldigvis gå rundt alle 14 dage iført Chelsea trøje! Jeg overvejer at få én med "Missi" på ryggen.
War. War never changes.
Gravatar

#3932 The Insider 13 år siden

Sådan. Så er der bestilt Chelsea-trøje på Unisport med navnet "Adios Barcelona" og tallet 12 på ryggen. Så må vi se, om jeg overlever den ferie!
War. War never changes.
Gravatar

#3933 Babo84 13 år siden

knipsknips (3928) skrev:
Så blev fodbold ødelagt endnu engang. Ligesom da Inter slog Barca ud for nogle år siden :(

Ja, det var næsten et deja vu.. Jeg har meget svært ved at fatte, hvorfor det gik så galt. Foran 2-0, en mand mere på banen, Chelsea parkerede bussen og steg aldrig ud fra den, og alligevel fucking 2-2... Hvis Pep ikke snart tænker sig om, så er jeg ikke sikker på han er den rette mand længere.
Gravatar

#3935 MMB 13 år siden

------------------------->
Gravatar

#3936 Åkepool 13 år siden

Foeller (3906) skrev:
Så scorsese Torres sgu også

Det var damn! Selv i en fodboldtråd, får du blandet dit idol ind :)
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#3937 MMB 13 år siden

Åkepool (3936) skrev:
Det var damn! Selv i en fodboldtråd, får du blandet dit idol ind :)

LOOOOL

Jeg troede sgu, det var dig, som havde taget pis på mig! Men gud hjælpe mig, om jeg ikke havde kommet til at skrive det! Haha :P
Gravatar

#3938 loki 13 år siden

Ja så mangler vi bare at Bayern taber, og finalen dermed blive direkte ligegyldig.
www.peakoil.dk
Gravatar

#3939 The Insider 13 år siden

#3936, haha, bedste "freudian slip" EVER! :-)
War. War never changes.
Gravatar

#3940 The Insider 13 år siden

PS. Der kan ikke herske nogen tvivl om, at uanset hvem, der går videre i aften, taber Chelsea finalen 5-0.
War. War never changes.

Skriv ny kommentar: