Gravatar

#3971 JannikAnd 13 år siden

Sådan!
Gravatar

#3972 The Insider 13 år siden

#3966, det ville være epic, man! Desuden har du nada at frygte. Det er mere sikkert, at Arsenal får 3.-pladsen, end at "Star Trek 2" bliver næste års utvivlsomt bedste film.

"Så er det da ikke særlig sikkert?"

Stensikkert.
War. War never changes.
Gravatar

#3973 Kruse 13 år siden

Det er da dejligt med noget underholdning :)

The Insider (3972) skrev:
#3966, det ville være epic, man! Desuden har du nada at frygte. Det er mere sikkert, at Arsenal får 3.-pladsen, end at "Star Trek 2" bliver næste års utvivlsomt bedste film.

"Så er det da ikke særlig sikkert?"

Stensikkert.

Den ligger jo bestemt også til Arsenal. Newcastle har et langt svære kampprogram(bl.a. City, Wigan, Everton og vist nok også Chelsea?), hvor Arsenals kampprogram ser langt mere overkommeligt ud. Men med Arteta ude(og Ramsey istedet) og en Van Persie i mindre scoringskrise, så er jeg bestemt ikke sikker på noget som helst.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#3974 TheEnd 13 år siden

daym!
A bottle! Don't bother.
Gravatar

#3975 The Insider 13 år siden

Shit, hvor er det vildt.
War. War never changes.
Gravatar

#3976 The Insider 13 år siden

#3973, Tottenham er i frit fald, Chelseas (mangler Newcastle og Liverpool bl.a.) OG Newcastles kampprogram er crazy. Arsenal er 110% sikre på den 3.-plads.
War. War never changes.
Gravatar

#3977 Babo84 13 år siden

Er du tosset en medrivende første halvleg. Føler faktisk at Bayern er den tand bedre, meget overraskende, og dybt ufortjent føring til Madrid... jøsses hvor har denne uge dog været uretfærdig :)
Gravatar

#3978 JannikAnd 13 år siden

Ja, det er sgu mere medrivende end en kamp, hvor bolddrengene har mere boldbesiddelse end det ene hold.
Gravatar

#3979 The Insider 13 år siden

#3978, bolddrengene i går var i øvrigt crazy! Godt, at de ikke er gået med videre!
War. War never changes.
Gravatar

#3980 MMB 13 år siden

Åkepool (3953) skrev:
har rundet det lidt en anden gang. Jeg var meget passioneret Juve fan i slut 70érne (Zoff gjorde mig til fan), 80érne og tildels også 90érne. Har da også set dem 2 gange i Idrætsparken (som Parken hed dengang). Men min interesse i Italiensk fodbold generelt faldt mere og mere, da jeg mente og stadig mener, at det er meget mere interessant at se Engelsk fodbold hvor de ikke ligger og piver hvert andet minut og hvor der er mere fart på, så min interesse blev mere ensrettet på mit andet store favorithold Liverpool og så dalede min interesse i Juve stille og roligt. Idag kender jeg ikke mange spillere på holdet, men de vil altid have en plads i mit hjerte og jeg holder med dem mod alle andre hold end Liverpool og F.C.K. :)

Nå ja, og så trak alt det korruptionspis også ned.

Liverpool spiller da ellers pt. noget af det mest søvndyssende fodbold, jeg kender til. Juventus' spil er sgu rent trylleri sammenlignet med Liverpools.

Skriv ny kommentar: