Gravatar

#791 Babo Rises 13 år siden

Jannikand; bold er vi sgu enige om :)
Gravatar

#792 Kruse 13 år siden

#790: Jamen, det er jeg skam også helt enig i. Jeg synes også bare at det er ærgeligt at resten af det Argentinske landshold ikke kan matche Messi's kvaliteter, for han fortjener bestemt at løfte et VM-trofæ.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#793 JannikAnd 13 år siden

:)
Gravatar

#794 The Insider 13 år siden

Men så ser det jo ud til, at vi får den forventede finale mellem pest og kolera. Hvis den bliver lige så ensidig som deres finale for to år siden, holder jeg mig langt væk.
War. War never changes.
Gravatar

#795 IK 13 år siden

The Insider (794) skrev:
forventede finale mellem pest og kolera.

Du rammer hovedet på sømmet med den sætning. :)
Gravatar

#796 Kruse 13 år siden

#794: Enig!
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#797 Slettet Bruger [3915156540] 13 år siden

Jeg har altid syntes bedste om Ronaldo, men egentlig er det jo umuligt at sammenligne fodboldspillere på tværs af generationer. Der skal tages forbehold for mange parametre.

Nå men nu så jeg ikke kampen (har i det hele taget ikke set CL siden Milan røg ud). Jeg er dog altid tilfreds når Mourinho taber. Jeg gætter på at han igen beskylder dommerne, vejret eller hvad han nu kan finde på at komme med af undskyldninger.

Nu vi taler om Gud, så ser jeg gerne at de forhandlinger der i øjeblikket foregår mellem Ganso og Milan, eller nok snarere Santos og Milan, snart bliver fuldendt.
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#798 Antlion 13 år siden

#797:

Hahah, hvad med rygtet om Nani? :)
Gravatar

#799 JannikAnd 13 år siden

Antlion (798) skrev:
#797:

Hahah, hvad med rygtet om Nani? :)
What!? Nani til Milan??? Lad det ikke være sandt. Kan ikke fordrage ham!
Gravatar

#800 Slettet Bruger [3915156540] 13 år siden

Nani håber jeg godt nok heller ikke på. Jeg kan heller ikke lige se hvad Milan skal bruge ham til. Der har også været rygter om Farfan, men han er ikke bedre. Offensivt vil det være fint med Ganso. Og så Taiwo som en back. Så er der så bare den åndssvage regel om at der kun må hentes 1 ikke-EU spiller pr. sæson.

I øvrigt er det lidt sjovt at Ganso har en brasiliansk frikøbsklausul som åbenbart er mindre end hans internationale. Jeg kan ikke lige huske hvad den præcist er på, men der bliver spekuleret i at Corinthians kunne købe ham fra Santos og så sælge ham til Milan. På den måde vil Corinthians tjene penge og Milan vil få ham billigere end ved at købe ham direkte fra Santos.

Det kommer naturligvis aldrig til at ske, men alene det at det rent faktisk kan lade sig gøre er alligevel spøjst.
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.

Skriv ny kommentar: