Meget fine mål, men også en enorm afbrænder lidt tidligere, da han forsøgte at lobbe bolden istedet for at sparke den ind.
Men ret så lækkert at sparke den ind fra en position lige over midten af banen :)
Enig, det blev lige lidt for fint, meeeen... Jeg kan godt acceptere en afbrænder, når man for det første selv sætter chancen op og for det andet tørrer røv på modstanderen igen og igen ;)
At Shelvey brænder hans sitter en meter foran mål, derimod, det var straks meget værre!
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Lige nu er det virkelig lækkert at være Liverpool-fan ! Føj, nogle fine mål Suarez får scoret i dag!
Ja for satan! Hvis bare han gad spille sådan hver gang.
HonoDelLoce (4083) skrev:
At Shelvey brænder hans sitter en meter foran mål, derimod, det var straks meget værre!
Det må man sige. Bolden tager et lille hop inden han rammer den, men det er sgu ikke undskyldning nok. Og Stevie var sgu også i hopla. Lækker lille finte han laver på venstrekanten i ca. 72. min :)
So, at last we meet for the first time for the last time.
Så skal Blackburn bare have uafgjort mod Tottenham senere. Desværre vinder Spurs 5-1 (efter at have været bagud 1-0, som gav mig falske forhåbninger), hvorefter Newcastle besejrer Chelsea på onsdag. Og, nå ja, QPR scorer 4 mål i 2. halvleg i dag.
#4081 HonoDelLoce 13 år siden
#4082 Kruse 13 år siden
Meget fine mål, men også en enorm afbrænder lidt tidligere, da han forsøgte at lobbe bolden istedet for at sparke den ind.
Men ret så lækkert at sparke den ind fra en position lige over midten af banen :)
#4083 HonoDelLoce 13 år siden
Enig, det blev lige lidt for fint, meeeen... Jeg kan godt acceptere en afbrænder, når man for det første selv sætter chancen op og for det andet tørrer røv på modstanderen igen og igen ;)
#4084 Åkepool 13 år siden
Ja for satan! Hvis bare han gad spille sådan hver gang.
Det må man sige. Bolden tager et lille hop inden han rammer den, men det er sgu ikke undskyldning nok.
Og Stevie var sgu også i hopla. Lækker lille finte han laver på venstrekanten i ca. 72. min :)
#4085 HonoDelLoce 13 år siden
Hvad laver Suarez i øvrigt, en 8-9 tunneller? :D
Og så skal vi lige huske at have med, at den eneste gang, Suarez lå ned i feltet i dag, der SKULLE der rent faktisk have været straffespark! :)
#4086 The Insider 13 år siden
#4087 The Insider 13 år siden
#4088 HonoDelLoce 13 år siden
#4089 The Insider 13 år siden
#4090 HonoDelLoce 13 år siden