Gravatar

#4071 MMB 13 år siden

Jep, Tito Vilanova bliver ny træner, så vidt jeg kan forstå.
Gravatar

#4072 JannikAnd 13 år siden

Er han ikke netop tilbagevendt fra sygdom (kræft?)? Eller husker jeg helt forkert?
Gravatar

#4073 Babo84 13 år siden

Jannik

Jeg er med på, at heldet ikke var med Barca, særligt mod Chelsea. Men der har altså været for mange kiksere på udebane, som altså kostede mange pointtab, og så havner man i en situation, hvor man er nødsaget til at vinde hver kamp og ikke har "råd" til flere pointtab. Men men.. Når man ikke vinder hverken liga eller cl, med dét hold, på trods af uheld og hav af chancer, så synes jeg missionen har fejlet. Ineffektivitet, taktik, manglende indgreb i forsvaret, har altså bare gjort, at man ikke står med de store titler. Og det mener jeg ikke man kan "leve" med, med det materiale der er til rådighed. Så ja. Ny træner, helt sikkert. En der kan være mere kynisk.
Gravatar

#4074 JannikAnd 13 år siden

Babo84 (4073) skrev:
Så ja. Ny træner, helt sikkert.
Nyt profilbillede så? Helt muligvis :)
Gravatar

#4075 Babo84 13 år siden

JannikAnd (4074) skrev:
Nyt profilbillede så? Helt muligvis :)

Jeg afventer jo og ser hvem det bliver :) Men ønsker Pep held og lykke, han var squ den mest coole og stilfulde træner.
Gravatar

#4076 MMB 13 år siden

Babo84 (4075) skrev:
Jeg afventer jo og ser hvem det bliver :)

Det er annonceret?
Gravatar

#4077 JannikAnd 13 år siden

Jep, det er officielt, at Tito er ny mand i skysovs. Men det er et lidt besynderligt valg, må jeg indrømme.
Gravatar

#4078 Babo84 13 år siden

Læste det lige på barcas side. Besynderligt er det, ja. Men måske ikke alligevel.
Gravatar

#4079 bhs 13 år siden

Jeg er ligeså overrasket som alle jer andre.. Den havde jeg ikke set komme.

http://mufunyo.net/dic/src/1224172100187.jpg
Gravatar

#4080 loki 13 år siden

5-3 ugh... ærgerlig kamp.
www.peakoil.dk

Skriv ny kommentar: