Gravatar

#401 HonoDelLoce 13 år siden

SÅDAAAAAAAAAAAAAAAAAN!
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#402 The Insider 13 år siden

SLAAAAAAAAAAAAAMMM! Hvor er det NICE! Lad den goal difference blive skudt i sænk!
War. War never changes.
Gravatar

#403 Popeye 13 år siden

Haha....tak van der saar....
Mon Lindegaard kom nærmere en startplads der ?
...and then some
Gravatar

#404 HonoDelLoce 13 år siden

Og mig, som ellers ikke kan døje Kuyt.. Må give ham, at indsatsen i dag er godkendt ! ;)

EDIT: Men i virkeligheden må man give Suarez al kredit.. For dævlen, han er dygtig.. Og Meireles..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#405 Kruse 13 år siden

HonoDelLoce (400) skrev:
I øvrigt ingen der gættede rigtigt på Esbjerg - SønderjyskE-kampen :)

Selvom at jeg ikke oddsede på den, så havde jeg det på fornemmelsen. Det gør ondt som Esbjergenser og fan af EfB at se den triste udvikling de har gang i. På trods af et ganske fint hold på papiret, så leverer de ikke og når man også tager med at EfB offentligtgjorde et regnskab med blodrøde tal, så peger det på et hold i frit fald. Jeg har ikke lyst til at se det i øjnene, men alt peger på at vi får det flotteste stadion i 1. division.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#406 YapiYapo 13 år siden

Fantastisk at se United tabe til et dejligt aggressivt Liverpool-hold. Man må bare håbe Agger snart bliver klar. Så kunne de måske lære at holde nullet!

Men for fanden da... Hvis man lytter, og det gør jeg jo nok, så bliver Ferguson vældig irriterende at høre på i den kommende tid.. Rafael = helgen + Carragher samt dommer = satan
Gravatar

#407 Mr. Chriss 13 år siden

Hvor er det fedt af lyngby, men hvor er den idiot dum at løbe ind på banen!!!
Gravatar

#408 Åkepool 13 år siden

Endelig tid til computer, så:

Sådan Liverpool!!!!!

Bare noget lort at de lukker et mål ind i overtiden, for 3-0 ser bare 10 gange bedre ud end 3-1

Og ja, lækker assist af Nani :) Og lækre driblinger af Suarez på det første mål :)

Og jeg undrede mig godt nok også over den måde de havde stavet til Græker-Kaj på?
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#409 Kruse 13 år siden

Åkepool (408) skrev:
Og lækre driblinger af Suarez på det første mål :)

Næsten lidt ærgeligt at Kuyt laver en Jon Dahl, for den solotur fortjente at blive et mål.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#410 Åkepool 13 år siden

Kruse (409) skrev:
Næsten lidt ærgeligt at Kuyt laver en Jon Dahl, for den solotur fortjente at blive et mål.

Den er lidt svær, for ingen tvivl om at den var gået i mål uanset at Kuyt rørte den eller ej, men han har jo ikke lige tid til at orientere sig, om der er en United-spiller lige bag ham, som ville kunne afværge, netop fordi bolden rullede så langsomt.

Men ja, det havde været perfekt hvis den dribletur var sluttet af med at han selv scorede.
So, at last we meet for the first time for the last time.

Skriv ny kommentar: