Jeg hader Jan Mølby.. Han siger aldrig noget, før ham den anden siger hans navn, og så konstatere han lige noget klogt, som "hvis de holder denne stilling til slut, så vinder de kampen..." (Måske hænger det samtidig sammen med, at min onkel yndede at banke ham i byen i sine unge dage. (Kolding-dreng)) Hvem der bare havde givet Mølby nogen på frakken!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Den var jeg også lidt usikker på, især efter hans noget ustabile sæson. Jeg synes bare ikke, der er så mange alternativer af midterforsvarer, der virkelig fylder tomrummet. Det handler vel også om eksponering, og jeg har bestemt ikke det fornødne overblik over alle potentiale kandidater. F.eks. har jeg ikke set én eneste Bundesliga kamp i år. Silva og Kompany er dog de klart bedste og uden sidestykke.
Jeg spørger, fordi Liverpool tilsyneladende er blevet enige med Rasmus Elm og så vil jeg bare lige høre om han er noget værd? Har kun set meget lidt til ham.
So, at last we meet for the first time for the last time.
#4181 HonoDelLoce 13 år siden
Er det Webb der er 4. dommer eller hvad?
#4182 Slettet Bruger [3915156540] 13 år siden
Boblere: Hummels, Sakho, Terry og hvis ikke Carvalho var blevet skadet ville han sikkert også være der. En fantastisk forsvarsspiller.
#4183 The Insider 13 år siden
SÅDAN!
#4184 bhs 13 år siden
#4185 Åkepool 13 år siden
#4186 MMB 13 år siden
Boblere: Vidic, Barzagli og Terry.
#4187 IK 13 år siden
#4188 davenport 13 år siden
(Måske hænger det samtidig sammen med, at min onkel yndede at banke ham i byen i sine unge dage. (Kolding-dreng))
Hvem der bare havde givet Mølby nogen på frakken!
#4189 JannikAnd 13 år siden
#4190 Åkepool 13 år siden
Jeg spørger, fordi Liverpool tilsyneladende er blevet enige med Rasmus Elm og så vil jeg bare lige høre om han er noget værd? Har kun set meget lidt til ham.