Gravatar

#4191 The Insider 13 år siden

Davenport, du er sej! Det samme er din onkel i øvrigt.
War. War never changes.
Gravatar

#4192 MMB 13 år siden

JannikAnd (4189) skrev:
Den var jeg også lidt usikker på, især efter hans noget ustabile sæson. Jeg synes bare ikke, der er så mange alternativer af midterforsvarer, der virkelig fylder tomrummet. Det handler vel også om eksponering, og jeg har bestemt ikke det fornødne overblik over alle potentiale kandidater. F.eks. har jeg ikke set én eneste Bundesliga kamp i år. Silva og Kompany er dog de klart bedste og uden sidestykke.

Man kan da næsten ikke se bort fra Juventus' forsvar i denne sæson. Eller det er måske kun mig? =)
Gravatar

#4193 davenport 13 år siden

Det ved jeg da godt... ;)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#4194 Slettet Bruger [3915156540] 13 år siden

Det forlyder i øvrigt at PSV allerede er blevet enige med Van Bommel om en et-årig kontrakt.

http://www.vi.nl/nieuws/220280/Van-Bommel-geeft-PS...

Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#4195 Slettet Bruger [3915156540] 13 år siden

Savicevic: "6 years ago, I spoke with Braida and recommended that he should sign Jovetic for Milan. He didn't listen to me..."

Kunne have været fedt med ham, men sådan kan man altid være så bagklog.

Jeg mener at Vidic er helt outstanding. Han har godt nok ikke spillet i det meste af sæsonen, men inden hans skade var han i mine øjne helt klart verdens bedste forsvarsspiller. Silva var jeg heller ikke så meget i tvivl om, men jeg synes han besidder mange af de ting en forsvarsspiller skal have. Styrke, hurtighed, lederskab, god teknik og taktisk forståelse.

Pique har været svingende men har alligevel et højt topniveau og også en god spiller med bolden.

Jeg har både Sakho og Hummels på som boblere og hvis ikke de spillede i henholdsvis fransk og tysk fodbold ville de måske være i blandt de 3 bedste. De bliver dog ikke på samme måde presset i deres respektive ligaer, plus de ikke for alvor har slået igennem i de europæiske turneringer.
Sakho slog allerede tidligt i gennem hos PSG og blev anfører. Jeg har ikke set alle kampe med dem, men dog tilstrækkeligt til at vurdere hans styrker. Han er bomstærk og har et stort løbepensum samtidig med at han også er hurtig. I forhold til hans unge alder opfører han sig også som en leder på banen. I øjeblikket den bedste franske forsvarsspiller.

Jeg er dog endnu mere begejstret for Hummels som jeg til gengæld har set mange kampe med. Han er også en leder på et ungt Dortmund mandskab og har som forsvarsspiller et utroligt overblik. Han er rigtig god til at holde de rigtige positioner og i det hele taget en god taktisk forståelse. Det er ikke ofte at han smider sig ned i taklingerne, simpelthen fordi han læser spillet så godt.

Jeg tror at der er store klubber som vil forsøge at hente ham til sommer. Om Dortmund så føler sig nødsaget til at sælge er en helt anden ting. I følge min kammerat nede fra det tyske, så er Manchester United en meget mulig destination. De er meget begejstret for ham.
Gravatar

#4196 Slettet Bruger [3915156540] 13 år siden

Hvis en spiller er fuldstændig helt fri er han så mere fri end hvis han er fri, helt fri, eller fuldstændig fri ?
Gravatar

#4197 Åkepool 13 år siden

Puha, tillykke til alle jer der ikke sidder og piner jer selv med Liverpool - Fulham :(
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#4198 The Insider 13 år siden

#4197, I har til gengæld dermed sikret jer en 6-1 sejr i FA Cup-finalen. Ej, okay, realistisk set: 4-0 Liverpool.
War. War never changes.
Gravatar

#4199 dyg 13 år siden

#4198 - Den virker ikke her du. Jeg har lige spillet 8000kr på en CSKA-sejr.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#4200 Åkepool 13 år siden

The Insider (4198) skrev:
Ej, okay, realistisk set: 4-0 Liverpool.

Næppe, også selvom det bliver et helt andet og ikke mindst anderledes motiveret hold, der dukker op d. 5.

So, at last we meet for the first time for the last time.

Skriv ny kommentar: