Gravatar

#4281 Kruse 13 år siden

Jeg vil iøvrigt lige sende en kudos til Peter Cech for en af sæsonens bedste redninger.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#4282 The Insider 13 år siden

Yeah, han har dæleme været i hopla på det seneste. Ikke dårlig timing! Så ærgerligt med de tre drops mod Bayern...
War. War never changes.
Gravatar

#4283 Åkepool 13 år siden

Nå ja, men tillykke til dig Insider, det var vel nogenlunde fortjent.

The Insider (4280) skrev:
Er Liverpool-fansene herinde i øvrigt interesserede i at beholde Dalglish?

Jeg ved sgu ikke rigtigt hvordan jeg skal forholde mig til ham. Han har lavet nogle lorteindkøb (hvis han altså har stået 100% for dem), der har gjort midtbanen røvdårlig, især på baggrund af Lucas' skade.
Idag var både Spearing og Henderson så pivringe, at de skulle sparkes ud af klubben og aldrig nærme sig Anfield igen. Gerrard kunne jo nærmest ikke deltage i noget opbyggende, fordi han skulle ligge og rydde op efter især Spearing.

Men på den anden side, så kan Kenny være møgheldig i transfervinduet, at finde et par solide spillere, der kan være med til at vende det hele og så er han en helt, men lad os nu se hvordan det går hen over sommeren.

Men jeg har ikke de store forhåbninger, for det er sgu svært at købe dem som allerede viser klassen, for de vil spille CL og så kan Liverpool pille ned fra 2. hylde.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#4284 MMB 13 år siden

NØØØØØØØJ, hvor er det en god fodbolddag i dag.

Vi starter ud med mesterskabskampen i Premier League mellem City og Newcastle! City kan vel potentielt både vinde og tabe mesterskabet mod et Newcastle hold, der bestemt også har alt at spille for.

Senere er der lidt kedelig Superligabold, inden hovedmenuen i aften.

Juventus kan potentielt sikre sig mesterskabet, hvis de vinder, og Milan nøjes kun får uafgjort mod Inter. Jeg må dog indrømme, at jeg er ret nervøs for Juventus' udekamp mod Cagliari, efter det der skete i midtugen mod Lecce. Nøøøj, hvor bliver det hele lidt for spændende.
Gravatar

#4285 MMB 13 år siden

JJAJAJAAJAJA YAYAYAYAYAYAYAYAAY AJAJAJJAJAJAJA YAYAYAYAYAYA
Gravatar

#4286 MMB 13 år siden

JAJA YAYA JAJA YAYA
Gravatar

#4287 Castanea 13 år siden

Pis!
Gravatar

#4288 Castanea 13 år siden

5 røde kort, Napoli tabte og Lazio samt Udinese vandt. Pis!
Gravatar

#4289 MMB 13 år siden

Caliban (4287) skrev:
Pis!

Rolig nu... Milan har ikke tabt endnu.
Gravatar

#4290 Kruse 13 år siden

Fuck, hvor er det fedt at Tottenham kikser! Det er bare ærgerligt at det ikke kommer til at betyde noget, da Arsenal alligevel stensikkert taber til WBA :(
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."

Skriv ny kommentar: