Gravatar

#4291 MMB 13 år siden

Caliban (4288) skrev:
5 røde kort, Napoli tabte og Lazio samt Udinese vandt. Pis!

Fantastisk!
Gravatar

#4292 Castanea 13 år siden

Det gør de heller ikke. Juve derimod...
Gravatar

#4293 MMB 13 år siden

Kruse (4290) skrev:
Fuck, hvor er det fedt at Tottenham kikser! Det er bare ærgerligt at det ikke kommer til at betyde noget, da Arsenal alligevel stensikkert taber til WBA :(

Ej, please, Kruse. Jeg kan seriøst ikke overskue også at skulle høre denne smøre for dig af også. :P Du må vise, at du besidder en kløgtighed, som smølfefanen ikke besidder!

Caliban (4292) skrev:
Det gør de heller ikke. Juve derimod...

Må indrømme, at jeg er ret nervøs... :) Så længe Inter får uafgjort...
Gravatar

#4294 Castanea 13 år siden

Foeller (4291) skrev:
Fantastisk!

Jeg troede, du "heppede" på Napoli?
Gravatar

#4295 MMB 13 år siden

Caliban (4294) skrev:
Jeg troede, du "heppede" på Napoli?

Alt, hvad der giver Inter ekstra motivation, er fantastisk! At jeg så håber, Napoli henter 3. pladsen i sidste ende, er en anden ting. ;)
Gravatar

#4296 Kruse 13 år siden

Foeller (4293) skrev:
Ej, please, Kruse. Jeg kan seriøst ikke overskue også at skulle høre denne smøre for dig af også. :P Du må vise, at du besidder en kløgtighed, som smølfefanen ikke besidder!

Potentielt set, så kan jeg være færdig med den taktik om en uge, så du må bare væbne dig med tålmodighed :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#4297 MMB 13 år siden

Kruse (4296) skrev:
Potentielt set, så kan jeg være færdig med den taktik om en uge, så du må bare væbne dig med tålmodighed :)

Men kan jeg så være sikker på, du ikke også fortsætter i næste sæson? :P
Gravatar

#4298 Slettet Bruger [3915156540] 13 år siden

Ja for italiensk fodbold er det meget skidt at det højst sandsynligt bliver Udinese som skal forsøge at kvalificere sig til hovedturneringen. Noget jeg tvivler på at de er i stand til.

Og så skal Cagliari og Juventus spille på neutral grund, hvilket igen er til Juventus' fordel.
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#4299 Kruse 13 år siden

Foeller (4297) skrev:
Men kan jeg så være sikker på, du ikke også fortsætter i næste sæson? :P

Jeg plejer jo ikke bruge den taktik. Jeg har bare været lidt desperat på det sidste :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#4300 MMB 13 år siden

Whispering Horse (4298) skrev:
Ja for italiensk fodbold er det meget skidt at det højst sandsynligt bliver Udinese som skal forsøge at kvalificere sig til hovedturneringen. Noget jeg tvivler på at de er i stand til.

Og så skal Cagliari og Juventus spille på neutral grund, hvilket igen er til Juventus' fordel.

Enig. Godt nok er Udinese uhyggelige på hjemmebane, men jeg synes godt nok ikke, de spiller sprudlende fodbold. Jeg ville også langt hellere se Lazio eller Napoli få 3. pladsen.

Skriv ny kommentar: