Gravatar

#4501 MMB 13 år siden

The Insider (4495) skrev:
#4494, du er en sympatisk person, mr. Foeller! Jeg går ud fra, du har din Barton-trøje på i dag? :-)

Haha! :) Ej, jeg skulle bare lige ud med glæden! Juve bliver mestre, og United bliver ikke, og Barca bliver ikke! FANTASTISK!

Og det er sgu nok de mest spændende sidste 5 minutter, jeg længe har set!!!
Gravatar

#4502 IK 13 år siden

Den fedeste fodbolddag. United bliver ikke mestre og Arsenal kvalificerer sig direkte til CL. Og så en vild afslutning i City kampen. Bedre bliver det ikke. :)
Gravatar

#4503 bhs 13 år siden

Kan ikke erindre en vildere afslutning. Jeg GLÆDER mig, til at møde alle United fansene på arbejdet i morgen. Det bliver en ren fornøjelse, at se deres ansigter ;)
Gravatar

#4504 IK 13 år siden

Jeg holder med Chelsea i CL finalen, og det gør jeg kun af en grund, netop fordi de slog Barca ud. Holdet der slår Barca ud får sgu min sympati, med undtagelse af United, selvfølgelig. :)
Gravatar

#4505 Kruse 13 år siden

Som jeg skrev på Facebook, Johan, så holder jeg nok også med Chelsea i CL-finalen, af den grund at jeg vil elske at se Spurs blive snydt for CL-billetten.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#4506 MMB 13 år siden

Vi er mange Chelsea fans næste weekend! :)
Gravatar

#4507 Verbal 13 år siden

Hold kæft en afslutning. Jeg skulle næsten allerede til at skrive hvor bittert det var for City, men så scorede de de to mål i overtiden. Jeg er hverken tilhænger eller modstander af nogle af Manchester holdene, men når man tænker på, at City har domineret førstepladsen det meste af sæsonen, og at de ikke har vundet mesterskabet i over 40 år, så synes jeg, at det er fint nok, at de vinder.

Virkeligt synd for Newcastle, at de ikke fik hevet fjerdepladsen hjem. På den anden side, så vil mine frustrationer måske være lidt mindre, når Chelsea vinder CL, og at det dermed er Tottenham og ikke Newcastle, som bliver frarøvet muligheden for CL.
And like that... he's gone.
Gravatar

#4508 bhs 13 år siden

Giver mig et stort smil på, at se det store bosniske flag som Dzeko har på under overrækkelsen :)
Gravatar

#4509 MMB 13 år siden

Og FCK smed point! Fremragende dag, hvis vi ser bort fra Del Pieros farvel. :/
Gravatar

#4510 Babo84 13 år siden

Flot afslutning, der mindede lidt om den fra tyskland i 01 (mener jeg det var) hvor Bayern tog titlen fra schalke i sidste øjeblik. Fatter dog ikke City tillod så meget spænding, men dette udstiller også deres svage sider.

Skriv ny kommentar: