Gravatar

#891 MaxHHansen 13 år siden

Babo Rises (887) skrev:
Sjovt som det er blevet populært at kritisere og hade et succesfuldt hold som barca. Når man ikke kan kritisere deres stil og resultater, så må man ty til teorier om sammensværgelser, korruption og lign.

Argh, man KAN nu godt kritisere deres stil... men effektivt, det ér det...

Gravatar

#892 IK 13 år siden

Jeg har lige fundet det fedeste [url= [/url]klip. Det er faktisk ret morsomt, og i 1.35 min kan man se, at Pepe IKKE rammer Alves.
Gravatar

#893 Slettet Bruger [3915156540] 13 år siden

Så er det i aften at Milan forhåbentlig sikrer sig det italienske mesterskab. Ligesom som sidste gang kan det ske imod Roma. For dem der ikke kan huske kampen fra dengang, er her et lille resume af kampen. I øvrigt var det sæsonen hvor Kaka slog igennem og stjernen Rivaldo måtte tage til takke med bænken:
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#894 Steffan Rasmussen 13 år siden

Et spørgsmål til fodbold eksperterne ... Hvem kommer med i Europa hvis FCM vinder pokalfinalen (Indtræder i 4. kvalrunde), og de samtidigt ender som nummer tre eller fire (Indtræder i hhv. 2 og 3. kvalrunde)?
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#895 Verbal 13 år siden

#894: Så vidt jeg husker, så vil FCM avancere til europæisk fodbold på baggrund af sin placering i superligaen, imens det andet finalehold i pokalfinalen (FC Nordsjælland), vil få den anden euro-league plads.
And like that... he's gone.
Gravatar

#896 Steffan Rasmussen 13 år siden

Verbal (895) skrev:
#894: Så vidt jeg husker, så vil FCM avancere til europæisk fodbold på baggrund af sin placering i superligaen, imens det andet finalehold i pokalfinalen (FC Nordsjælland), vil få den anden euro-league plads.

De vil nok vælge at indtræde i 4. runde fremfor 2 eller 3, så de tager pokalpladsen.
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#897 Antlion 13 år siden

Whispering Horse (893) skrev:
Så er det i aften at Milan forhåbentlig sikrer sig det italienske mesterskab.

De seneste opgør mod Roma har ligefrem ikke været fantastiske, men lad os håbe på, at skjoldet sikres i aften, ja. :)
Gravatar

#898 Antlion 13 år siden

Forza Milan!
Gravatar

#899 loki 13 år siden

Tillykke alle Milan-fans :)
www.peakoil.dk
Gravatar

#900 IK 13 år siden

Antlion (898) skrev:
Forza Milan!

Hell Yeah!